معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ

این 
ترفند تنها در ویندوزهای 2000 و xp پاسخ میده و فعالیت میکنه و کارش اینه که بازدارنده دسترسی کاربران به درایوها از روش my computer یا Explorer میشه به علاوه به اجرا در آوردن دستور Run یا dir نیز نمیتواند موجب سناریو شاخه های این گردونه شود 
وارد 

طراحی سایت در مشهد
رجیستری شوید و کلید ذیل را پیدا کنید : 
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrent 
versionPoliciesExplorer 
درحال حاضر متغیری به اسم No View Drive را از محصول DWORD بسازید وظیفه ی این متغیر دادن اجازه ی دسترسی به هر یک از گردونه های مجازی کامپیوترتان میباشد . 

درایوه هنگامی مرئی می‌باشند که اندازه صفر را به آن بدهید و هنگامی نامرئی می شوند که به آن میزان 1 را بدهید . 

نظیر 
ترفند گذشته از جدول ذیل به کارگیری نمایید : 

: 1 

: 2 

: 4 

: 8 

: 16 

: 32 

: 64 

: 128 

: 256 

: 512 

: 1024 
به عنوان نمونه درصورتی که بخواهید درایو C و D را پنهان فرمایید می بایست عدد 4 و 8 را با هم توده نمائید و مقدار آن را به متغیر بدهید . 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 383 تاريخ : يکشنبه 6 آبان 1397 ساعت: 14:02

سئو 
چیست؟ SEO What 
is SEO سئو 
چیست؟ SEO مخفف Search Engine Optimization میباشد و همان طور که از ترجمه آن پیداست سئو به مضمون‌ بهینه سازی برای موتورهای جستجو می‌باشد . 


باصرفه 
سازی برای موتورهای جستجو چه عاملی دارد و به چه معناست؟ در آغاز بایستی این نکته را قبول کنیم که غول دنیای سایبری این روزها کسی نمی‌باشد جزگوگل و به طور معمول هنگامی کلام از موتورهای کاوش می شود لوگوی چهار رنگ این شرکت به یار یک فریم متنی مهیا ارائه سریعترین سرویس ها مجانی جستجوی اینترنتی در ذهن کاربر وب نقش می بندد، پس با مثال گوگل مطلب را ادامه می دهیم . 


نکته 
مهمی که در خدمات بدون‌پول موتور جستجو مخفی می‌باشد میلیون ها دلار درآمدی هست که در ازای پاسخ به جستجوی شما برای گوگل کسب می شود در هر بار کاوش که واژه به کلمه و واژه آن توسط نرم افزارها و مهندسان با تجربه، تجزیه و نظارت می شود نتیجه ای دربرگیرنده میلیونها وب وبسایت یافت می شود! 
کافیست 
برای نمونه واژه Camera را کاوش نمایید: نتیجه کاوش : About 1,800,000,000 results رقم یک میلیارد و هشتصد میلیون سود احتمالا باورنکردنی باشد و تعداد صفحات یافت گردیده به نظر بیش از تعداد دوربینهای تولید شده می باشد . جالب است بدانید این تنها صفحاتی است که موتور کاوش آن ها را پیدا کرده و میلیونها صفحه دیگر وجود دارااست که به برهان عدم رعایت اصول نخستین پباده سازی و سئو یا این که خواست مدیران سایت در موتورهای کاوش قابل نمایش نیستند . اضطراری به ذکر می باشد چشم شدن در موتور جستجو و چشم شدن در بالاترین نتیجه کاوش 2 مبحث متعدد اما حساس در سئو میباشند . 

SearchEngine 

شما 
کدام ورقه و کدام تارنما را تعیین می کنید؟ کاربران به طور معمول بیش از 3 صفحه از فیض را مرور نمی نمایند و شرکتها و فروشگاههایی که قصد فروش جنس و کسب در آمد دارند برای دیده شدن در بالاترین بخش نتیجه کاوش های گوگل حاضر به پرداخت هزینه می باشند . 

یک تبلیغ متنی دارای یک سری کلمه و واژه به یاور پیوند به سایت فروشنده برای هر توشه کلیک حدود 1 دلار یا اکثر هزینه دارد، حتی درصورتی که سبب ساز به خرید نشود گوگل این هزینه را در ازای سناریو لینک و کلیک استفاده کننده از صاحب تجارت دریافت می‌نماید . تصور فرمائید برای یک فروشنده که قصد معرفی کالای خویش در فی مابین فروشتدگان تلفن همراه تلفن همراه را داراست هزینه سناریو تبلیغ به مقطع یکماه در صفحه اول گوگل چندین دلار خواهد بود؟ از طرفی در درحال حاضر حاضر این خدمات، برای سرزمین ایران و دامنه های کشوری ir از طرف گوگل تحریم شده، که چه بسا در شرای گوگل بازدارنده نمی شد تحریمهای اقتصادی و مشکل ها انتقال ارز و نرخ بالای ارز و . . . مانع این گونه فعالیت می شد . 

سئو در مشهد


پس 
چه طور می بایست در ردیف های بالا و نخستین جستجو چشم شویم؟ 
پاسخ: 
با یاری ابزارها و ترفندهای SEO 
پس ارزش یک اینترنت تارنما با سئوی استاندارد و مداوم بیش از چیزی هست که تفکر می کردیم و به همین دلیل در حال حاضر شرکت ها تبارک برای توسعه صفحه های اینترنت خود و دیده شدن در اقیانوس وب سایتها، مدیران اینترنت یا وب مسترهای با تجربه استخدام می نمایند . 


جزئیات و اصول سئو مبحثی هست که در این مطلب نمی گنجند البته در شرای تا به حالا وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه نکرده اید خوبتر می‌باشد از همین لحظه با مطالعه بخش سئو دانشنامه دی استارت نمایید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 299 تاريخ : دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت: 22:26

یکی دیگر از خدمات ارائه شده بوسیله ما ارتقاء وبسایت در گوگل می‌باشد که تارنما شما را به از این حد عبارت مسئله حیث در کاغذ نخستین گوگل خوا‌هیم آورد . اما این فعالیت مستلزم داشتن یک وب وبسایت باصرفه سازی گردیده از طرف شماست و در او‌لین تراز بایستی وبسایت شما بوسیله کارشناسان ما قضیه باز نگری قرار گیرد . در صورتی که سایت شما مشکلی از این جهت نداشته باشد، به چهره تضمینی شما را به کاغذ اول گوگل خوا‌هیم آورد . برای کسب اطلاعات عمده به افزایش سایت در گوگل مراجعه کنید . منش های ارتقا سکو تارنما در گوگل بر شالوده ترکیبی از سئو داخلی وب سایت که به موردها فنی و محتوایی مربوط می شود و همچنین موردها سئو فرنگی که به عواملی مانند برندسازی و لینک و پیوند برمی گردد بستگی دارااست . 

 

تکنیک 
های سئو و خدمات سئو 


لازم به توضیح می باشد که رصد کردن اتفاقاتی که در گوگل می افتد و تحلیل و ارزیابی رقبا از اهمیت دوچندان بالایی برخوردار است، بخصوص پس از سال 2017 نتایج گوگل به چهره آنی و لحظه ای تغییر‌و تحول می کنند و بیشتر شدن الگوریتم پنگوئن گوگل به هسته سبب ساز گردیده است که اهمیت این زمینه یکسری برابر گردد . به همین جهت ما در گروه وب 24 با آشنایی از تکنیک های سئو و خدمات سئو با تولید اپلیکیشن موبایل جت سئو تلاش کردیم که در این قضیه کمک بسیار مناسبی به اینترنت مسترها و علاقمندان به سئو در این مسئله بکنیم . اپلیکیشن موبایل جت سئو، قابلیت رصد کردن مرتبه لغات مهم تارنما شما و رقبایی که دارید را به همپا امکاناتی نظیر آنالیز سایت، سناریو رتبه الکسا، سناریو کد Html و داده ها صاحب و مالک دامنه و . . . در اختیار علاقمندان قرار می دهد . 

برای دانلود اپلیکیشن جت سئو در کافه بازار اینجا کلیک نمائید . 

آموزش 
سئو سئو یک کار دراز بازه زمانی می باشد به این استدلال که الگوریتم های گوگل در طول مدت تغییر می کنند و همچنین اقتدار رقبای شما هم متغیر است . به همین ادله برای این که نتیجه مطلوب از سئو سایتتان بگیرید می بایست در طول برهه زمانی و به رخ مداوم بر روی سئو وب سایت شما عمل شود . تمام افرادی که در تارنما فعال میباشند از برنامه نویس وب سایت گرفته تا فردی که محتوای تارنما را ایجاد می نماید می بایست شناخت کافی با اصول اولیه سئو داشته باشند به همین یاد درک کردن مفاهیم سئو جز الزامات هر اینترنت سایتی میباشد . 

برای مطالعه مقاله‌ها آموزشی منتشر گردیده توسط ما می توانید به کاغذ آموزش سئو در اینترنت 24 مراجعه نمائید . 

سئو در مشهد

همچنین 
منابع غنی زیاد نیکی در پارسی برای یادگیری سئو وجود دارااست که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم: 
تارنما 
سئو 24 رضا 
شیرازی : فراگیری سئو و باصرفه سازی سایت اپلیکیشن 
اندروید یادگرفتن سئو فراگیری 
بازاریابی اینترنتی به گویش ساده همچنین منابع انگلیسی زیاد مناسبی در جهت یادگیری سئو وجود دارا‌هستند که بعضی از دارای اعتبار ترین آن ها سایت های Moz .com و searchenginejoual .com هستند . ضمن این‌که ما در مجموعه وب 24 جدیدترین آزمایش ها و فراگیری های دارای ربط با سئو را در کانال تلگرام سئو 24 منتشر می کنیم که از روش لینک و پیوند t .me/seo24 قابل دسترس می‌باشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 331 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 22:20

سیستم روتینگ ساده: با استعمال از سیستم روتینگ دوچندان بی آلایش می توانید همه درخواست را در برنامه به آسانی جواب دهید . 
رئیس داده ها: انتقال و مدیر داده ها در این سیستم زیاد سهل و آسان می باشد و با دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Server, و SQLit سازگاری بی نقص دارااست . 
قالب زیبا: می توانید از کدهای اساس PHP استعمال فرمایید و یا از قالب های کد کادر ورک استفاده ببرید که کار را فراوان بی آلایش تر می نماید . 
مهیا برای آینده: این قاب ورک برای توسعه در آتی باصرفه سازی شده و با JSON و سایر ابزارها سازش بی نقص دارد . 
اساس مستحکم: لاراول بوسیله کامپوننت های متعدد Symfony پیاده سازی شده هست که به برنامه شما پایداری و ثبات بالایی می دهد . 
ایجاد شده بوسیله Composer: Composer یکی از ابزارهای زیاد دیدنی برای بسط برنامه ها می باشد که می توانید از ابزارهای توانا آن منفعت بگیرید . 
اجتماع بزرگ: امروزه جامعه کاربری بسیار بزرگی از لاراول به کارگیری می کنند و پشتیبانی و پوشه های آموزشی بخش اعظمی برای آن وجود دارد . 

سئو در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 309 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 11:00

لاراول Laravel فریم ورک بسط و طراحی تارنما اینترنتی می باشد که در مقطع و هزینه شما صرفه جویی می نماید و توسعه وب تارنما را دوچندان بی آلایش می سازد . Laravel در بازه پیدایش خویش جامعه کاربری PHP را زیر تاثیر خود قرار اعطا کرد و برای خود مقام ویژه ای در میان فریم ورک های PHP گشوده نمود و آن هم به ادله آسانی و سرعت بالای گسترش اینترنت تارنما بوسیله این کادر ورک می باشد . در حقیقت بوسیله Laravel می توانید برنامه های اینترنت را با سریعترین و با کیفیت ترین رویه پیاده سازی فرمائید . با دقت بخش های بخش اعظمی در وب تکرای می باشند و نیازی به پیاده سازی مجدد ندارند لاراول Laravel به شما قابلیت و امکان تمرکز بیشتر بر قسمت هایی از قابل انعطاف افزار را می دهد که هم درحال حاضر وجود ندارد و قسمتی از بخش های تازه می باشد و این قاب ورک به شما قابلیت و امکان به کارگیری از میانبرها برای پیاده سازی بخش های تکراری برنامه وب را می دهد که با به کار گیری از آن ها و اضافه نمودن کدهای جدید می توانید به راحتی برنامه مسئله نیاز خود را پیاده سازی نمایید . 

 

سیاست 
لاراول Laravel لاراول قصد دارد به برنامه نویسان این امکان را دهد تا در محیطی متمایز و معمولی و سوای نیاز به درگیر شدن در کدهای پیش پا افتاده و بی آلایش به بسط بخش های با اهمیت وب وبسایت خویش بیندیشند و به این وسیله سرعت و راندمان پیاده سازی یک برنامه ذیل وب را بالا می برد . 

فریم 
ورک چیست؟ لاراول Laravel یکی از جدیدترین کادر ها برای توسعه و گسترش اینترنت سایت می باشد البته خود کادر ورک به چه مضمون‌ می باشد . فریم ورک بستری می باشد که به شما امکان استفاده از کدهای از پیش ساخته شده را می دهد و انگیزه کلیدی قاب ورک ها راحت نمودن برنامه نویسی و خودداری از کد نویسی های تکراری می باشد .

طراحی سایت در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 363 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 10:59

درحقیقت کنتراست یا این که به عبارتی پالت های رنگی ، یک اصل اصلی در پباده سازی وب سایت هست که بخش مهمی از هر پروژه میباشد . کنتراست به سازماندهی پباده سازی شما و تولید سلسه مراتب امداد می نماید . 

با این حال، در پروسه پباده سازی می بایست کلیه چیز به فیس متعادل به کارگیری شود . همان گونه که استعمال بیش از حد از پالت های رنگی می تواند مضر باشد استعمال نکردن از آن نیز می تواند زیان آور باشد . در شرای تمام موادسازنده پباده سازی شما از پالت های رنگ به فیس متعادل به کارگیری نکند می تواند باعث سردرگمی و گیجی بصری شود . 

Contrast در بین پیش موضوع و پس موضوع یکی از مهم ترین دست اندرکاران برای سهولت در تلاوت است . در صورتی‌که نوشته رنگی در پیش قضیه واضح استعمال شود، کانتراست ضعیف خواهد شد، زیرا شایسته ترین نتایج پالت های رنگی مطلوب نوشته سفید در برابر مسئله های رنگی تیره میباشد . برنامه های رنگ، علامت ها را از یکدیگر تشخیص می دهند و می تواند نماد ای از پیام را بدون نیاز به درک زبان آرم ارائه دهد . 

مبانی 
رنگ ها نقاش و طراحی سوئیسی یوهانس، یک چرخه رنگی ساخت کرد که در یک سازمان، 12 رنگ در 12 دایره تشکیل گردیده می‌باشد . در این دایره رابطه بین رنگ ها گفته شده است . 
رنگ ها به روش تحت ارائه می شود: 
رنگ 
های اصلی: آبی، قرمز رنگ ، زرد 
رنگ 
های ثانویه: سبز، نارنجی و بنفش 
رنگ های تکمیلی: قرمز- نارنجی، قرمز- بنفش، زرد- نارنجی، زرد-سبز، آبی- بنفش، آبی- سبز . 

تئوری رنگ گوته او‌لین مطالعه سیستماتیک اثرات فیزیولوژیکی رنگ ها را در سال (1810) ارائه بخشید . مشاهدات وی در مسئله اثر گذاری رنگ های مختلف، به این رخ بود:"برای ترکیب رنگ هایی که به شدت با یکدیگر مخالف هستند، در چشم افراد از یکدیگر متمایز می شوند ." 

یک چرخه رنگ، یک تصویر انتزاعی از رنگ ها در گوشه و کنار یک دایره می باشد که ارتباط فی مابین رنگ های اولیه و رنگ های ثانویه و رنگ های تکمیل کننده را نشان می دهد . 

علم رابطه دربین رنگ ها او‌لین قدم برای بسط یک طرح رنگی برای سیستم نشانه گذاری و تایپ می‌باشد . 

سئو در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 556 تاريخ : جمعه 13 مهر 1397 ساعت: 9:23

وب سایت سازهای آنلاین بدون‌پول بسیاری وجود دارند که با به کار گیری از آن ها می توانید به سرعت تارنما خویش را رویکرد اندازی نمائید . برای تولید وب سایت خود کافی میباشد قالب زمینه حیث خویش را انتخاب نموده و آنگاه اطلاعات سایت را وارد فرمائید . وبسایت سازهای بدون‌پول فارسی بخش اعظمی وجود دارند که می توانید از آن ها به کار گیری نمایید . 
چند موضوع از این وب سایت سازها: 
epage .ir 
کاني 
وب دقت داشته باشید در صورتی که قصد دارید سایت فقط با آدرس دامنه شما بالا بیاید اضطراری می باشد هزینه ثبت دامنه را به رخ جداگانه پرداخت فرمایید . وب سایت سازها در وب سایت شما تبلیغات خویش را قرار می دهند که در صورتی که نیاز به حذف آن را داشته باشید می بایست هزینه لازم پرداخت نمائید . 

به کار گیری 
از سیستم های مدیریت محتوای رایگان سیستم های مدیر محتوای رایگانی به مثل جوملا و وردپرس وجود دارا هستند که با استعمال از آن‌ها می توانید به راحتی سایت خویش را رویه اندازی نمائید و دیگر تبلیغات وبسایت های دیگر در وب سایت شما قرار نخواهد گرفت . ولی در این روش پباده سازی وب وبسایت مجانی می بایست علاوه بر هزینه تصویب دامنه، هزینه هاستینگ را که در حدود 60 هزار تومان می باشد پرداخت فرمائید . در این راه کافی میباشد هاستی خریداری فرمایید که در در اختیار گرفتن پانل خویش نصب کننده جوملا و یا وردپرس را داشته باشد و برای نصب هر یک از این سیستم های مدیر محتوا کافی هست ویزارد مربوط به هر یک را از در دست گرفتن پانل اجرا فرمایید . در صورتی که از هر یک از سیستم های رئیس محتوای جوملا و یا این که وردپرس استعمال می نمائید مطالب آموزشی آنها در اینترنت فراوانند و می توانید طرز عمل با هر یک را در اینترنت آموزش ببینید . اما طریق به کار گیری از این سیستم ها نیز به مثل بلاگ ها می باشد . در صورتی که قصد به کار گیری از این خط مش را دارید می توانید به سایت قانونی هاست دارکوب مراجعه نموده و پیشنهاد هاست خود را تصویب فرمائید . 

در 
پایان شیوه های ذکر شده در بالا را به هیچ تیتر به کمپانی ها و کسانی که قصد حضور کار کشته در اینترنت داشته سفارش نمی نماییم و سفارش می کنیم برای آنکه از وقت و برهه زمانی خود غایت سود را بگیرید مطلقا با کارشناسان پباده سازی وب مشاوره نمایید . راه های بالا برای آغاز فعالیت در محیط وب و تجربه حضور در اینترنت مناسب می باشند و به محض آنکه قصد کسب و کار را در محیط اینترنت داشته باشید می بایست وبسایت خود را تحت حیث اشخاص با سابقه طراحی نمایید . 

طراحی سایت در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 325 تاريخ : جمعه 13 مهر 1397 ساعت: 9:22

برای دستکاری متون اول موجود در قالب می توانید از بخش System > Configuration از منوهای سمت چپ مورد Design را گزینش نموده و تب های متعدد آن را تکمیل کنید . 

فایل های قالب مجنتو در آدرس app/design/frontend و آن‌گاه اسم قالب قضیه نظر شما قرار دارا هستند . 
نام قالب پیش فرض وردپرس rwd می باشد 
تغییر تحول 
زبان وب سایت فولدر لهجه فارسی مجنتو در فایل ضمیمه جانور می باشد که پوشه را می بایست در فلدر applocale سیستم مجنتوی خویش کپی نمایید . برای تغییر گویش پیش فرض کنترل پانل وب وبسایت کافی میباشد در فوتر و در بخش Interface Locale لهجه موضوع نظر خود را گزینش نمایید . برای تغییر زبان در بخش کاربری اینترنت سایت کافی هست به بخش System > Configuration > General مراجعه نموده و آیتم Locale را بر روی Persian گزینش کنید . 

توجه: در فیس پیدایش خطای Service Temporarily Unavailable در مجنتو فایل maintenance .flag را از فلدر حساس وب وب سایت خود حذف فرمایید . سئو در مشهد

برخی 
از نکات پیکربندی مجنتو نمایش 
درصد تخفیف در لیست تولیدات اینترنت سایت برای سناریو درصد تخفیف تولیدها در لیست جنس می بایست کد ذیل را در پوشه app/design/frontend/yourpackage/yourtheme/template/catalog/product/price .phtml 
بیشتر نمایید:

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 295 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 20:34

برای انجام پیکربندی اول دکان در کنترل پانل وب وبسایت به منوی System >> configuration وارد شوید و تنظیمات تب General منوی general از منوهای سمت چپ مدیریت را انجام دهید . 

معین 
نمودن واحد پول اینترنت سایت هر دکان یک واحد پولی پیش فرض اضطراری داراست که بها ها به وسیله آن مشخص و معلوم گردند . 
برای فروشگاه های اهل ایران واحد پول می بایست ریال باشد و برای تغییر‌و تحول واحد مبلغی به ریال می بایست وارد منوی System >> configuration گردید و بعد از منوهای سمت چپ منوی Currency Setup گزینش نموده و تنظیمات واحدهای پولی را انجام دهید . طراحی سایت در مشهد

نصب 
و تغییر تحول قالب مجنتو قالب های مجنتوی فارسی و راست به چپ بسیاری وجود دارا‌هستند که به صورت بدون‌پول برای دانلود قرار داده گردیده اند و حتی می توانید قالب چپ به راست زمینه لحاظ خود را دانلود نموده و با یک‌سری خط CSS آن را به قالب راست به چپ تبدیل نمایید . برای نصب قالب مجنتو می توانید قالب مسئله لحاظ خود را در وب بیابید و بعد از آن برای نصب می بایست بر روی کلید Get Extension Key کلید نموده تا آدرس نصب آن برای شما ایجاد گردد و آن را اسکن نمایید . آن‌گاه برای نصب قالب بر روی سیستم مجنتو می بایست وارد بخش System -> Magento Connect -> Magento Connect Manager گردید و نشانی اسکن شده از تراز قبل را در فیلد Paste extension key to install وارد نموده و بر روی کلید Install کلیک فرمایید . 

شیوه تغییر‌و تحول قالب در Magento به این رخ می باشد که در در اختیار گرفتن پانل وارد بخش System > Design گردیده و بر روی کلید Add Design Change کلیک نموده و قالب مسئله لحاظ خویش را از میان قالب های جان دار انتخاب نمایید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 20:33

ما امروزه در دنیای پباده سازی اینترنت سایت با سرعت تکان می کنیم و همیشه ابزارهای تازه وجود دارد . برای اینکه از این سرعت تکنولوژی جا نمانیم ، می بایست همیشه اطلاعات و ابزارهای خویش را به روز کنیم . در این مقاله برخی از بهترین ابزارهای طراحی اینترنت در سال 97 گفته شده می‌باشد . برخی از این ابزارها برای دسکتاپ می باشند و بعضی دیگر برای باقی اپلیکیشن ها می‌باشند . سئو در مشهد

ادوب 
XD جدیدترین برنامه طراحی ادوب xd می باشد . این برنامه به تیتر یک جایگزین حاذق برای فتوشاپ است . زیرا پباده سازی آن به صورت مختص برای مثال سازی و طراحی قالب ساخته شده می‌باشد . 

Xd به عنوان یک برنامه مک ساخته شده می باشد و در نهایت برای ویندوز در بتا منتشر شد . در درحال حاضر حاضر ادوب xd به پای Sketch نرسیده میباشد البته مطمئنا در حالا رویش میباشد و دارنده یک مجموعه اختصاصی هست . این چیزی می‌باشد که شما در سال 97 می خواهید تجربه فرمائید . 

اپلیکیشن 
Sketch Sketch وسیع ترین رقیب ادوب در فضای پباده سازی میباشد . سال‌ها زیادی اشخاص متعددی از فتوشاپ به کارگیری می کردند زیرا ساده ترین راه و روش حل بود . این محصول ادوب ارزانترین متاع ادوب است و شما می توانید برای آن یک بار هزینه نمایید . 

Sketch همینطور منبع باز می باشد که طراحان می توانند افزونه های خویش رادر آن منتشر نمایند . این منجر می شود که هر مدل فعالیت طراحی ، در آن سهل تر شود . 

نسخه 
Planet Control planet یک شیوه حل امروزی می باشد . این ورژن به طراحان یاری می نماید تا طراحی را به راحتی کنترل کنند . شما می توانید به راحتی فایل های خود را مدیر فرمایید . 

یک عدد از وسیع ترین سختی ها این نسخه، خط در اختیار گرفتن می باشد . البته با پلنت شما یک رابط گرافیکی دارید . 

ورژن پلنت چه بسا یک طرح بدون‌پول نیز ارائه می دهد تا ملاحظه کنید آیا آن را دوست دارید یا این که خیر؟ هر کسی که پباده سازی را به فیس فن ای انجام می دهد با این ورژن می تواند در مدت خویش صرفه جویی کند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 418 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 0:03

در 
اینجا می خوا‌هیم نگاهی به چگونگی به کار گیری از شش سطح استراتژیک برای طراحی وب بیاندازیم: 
اهداف 
خویش را گزینش کنید یکی از اولی اقداماتی که قبلی از استارت به یک پروژه پباده سازی اینترنت واجب میباشد که انجام دهید، این میباشد که هدف ها خویش و سازمانتان را مشخص و معلوم کنید . هدف حساس اینترنت تارنما شما چیست؟ آیا می خواهید وب تارنما نو پباده سازی کنید و یا این که طراحی دوباره می باشد؟ این سوالهای را از کابران، مشتریان و مدیران خود بپرسید . اگر شما و آن‌ها هنوز جواب این سوالات را نمی دانید، باید در مسئله آن ها به بحث و توافق برسید . 

به یاد داشته باشید که یک اینترنت سایت یک قطعه هنری نیست . در حقیقت یک اینترنت سایت برای همت های خاصی موضوع به کارگیری قرار می گیرد . ممکن می باشد این همت برای فروش محصولات، ارائه محتوای اطلاعاتی، اطلاع رسانی و یا دسترسی به سرویس باشد . هدف ها هم زیاد اساسی می‌باشند . به ویژه در صورتی‌که شما در درحال حاضر پباده سازی دوباره می‌باشید . طراحی سایت در مشهد
از خود بپرسید چرا دوباره می خواهید طراحی فرمایید : آیا به دنبال افزایش تعداد یوزرها یا این که کاهش نرخ گزاف گویی هستید؟ 
مخاطبان 
خود را شناسایی کنید مخاطبان شما نقش مهمی در چگونگی تلاش اینترنت وب سایت شما دارا‌هستند . بحث های جمعیت شناختی مانند : سن، جنس، حرفه، شغل، شهر ، سرزمین و غیره می تواند بر روی پباده سازی وبسایت شما تاثیر بگذارد . به تیتر مثال، یک وب سایت بازی های کامپیوتری برای مخاطبان جوان مطلوب خیس می‌باشد . 

مخاطبان شما، فقط بر روی ظواهر تارنما تاثیر نخواهند گذاشت، بلکه بر روی جزئیات وبسایت نظیر اندازه خودکار نیز تاثیر خواهند گذاشت . بنابراین مخاطبان خویش را شناسایی کنید . 

تصویر 
مارک خود را گزینش کنید در موضوع رنگ ها فکر فرمائید . در مسئله احساسی که دوست دارید دیگرافراد در قضیه شما داشته باشند . پباده سازی شما می بایست با برند شما و شخصیت نام تجاری شما سازگاری داشته باشد . مشتریان شما با توجه به احساسی که از شما و مارک شما دارند، متاع و یا این که سرویس ها شما را خریداری می کنند . حتی در صورتی‌که شما جنس و یا سرویس ها را نخرید، برای مثال درصورتی که وبلاگ داشته باشید، سایت شما هنوز هم دارای شم میباشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 0:04

شما باید در این مرحله وب سایت خود را تست کنید.  صفحات وب سایت شما باید در تمام مرورگر ها به درستی نمایش داده شوند. مرورگرها شامل مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کوروم، اینترنت اکسپلورر، هستند. تمام این مرورگر ها به صورت رایگان هستند.  تست وب سایت شما به صورت رایگان، تنها راهی است که شما می توانید ببینید وب سایت شما در دستگاه های مختلف چگونه نمایش داده می شود. همچنین وب سایت خود را در گوشی موبایل نیز مشاهده کنید تا ببینید در دستگاه های هوشمند به چه صورت به نظر میرسد.سئو در مشهد

اگر می خواهید شانس اینکه، وب سایت شما در به روزرسانی های آینده مرورگر ها به درستی کار کند، بهبود پیدا کند. کد های معتبر مربوط به آن را برای صفحات وب سایت خود در نظر بگیرید. مثلا در css  و html کد های آن را بگذارید و چک کنید که خطا نداشته باشد.

عواملی که باعث می شود طراحی سایت شما زیبا به نظر برسد
در زیر عواملی گفته شده است که باعث می شود سایت شما زیبا تر و جذاب تر به نظر بیاید:

هدف
طراحی وبسایت مناسب همیشه پاسخگو نیاز کاربران است.  آیا بازدید کنندگان وب سایت شما، به  دنبال اطلاعات، سرگرمی ، اخبار ، ارتباط با کسب و کار خاصی و یا تعامل و غیره هستند؟  هر صفحه وب سایت شما نیاز به یک هدف مشخص دارد و نیاز های وب سایت خود را برای کاربران وب سایت، برآورده می کند.

ارتباطات
افراد در وب تمایل دارند که زمانی که به دنبال اطلاعات خاصی هستند بتوانند سریعا با آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین مهم است که بتوانید به سرعت ارتباط برقرار کنید و اطلاعات شما به راحتی قابل درک و قابل هضم باشد.  برخی از تاکتیک های موثر در طراحی وب سایت عبارتند از : سازماندهی اطلاعات با استفاده از سرفصل ها و سازماندهی اطلاعات سرفصل های ریز .

فونت ها
معمولا فونت هایی مانند آریال و وردانا آسان ترین فونت هایی هستند که به صورت آنلاین استفاده می شوند.  اندازه فونت ایده آل برای خواندن 16 پیکسل است.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 331 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 13:14

اولین اقدامی که می بایست انجام دهید این می باشد که نام دامنه خویش را اخذ فرمایید . این نامی میباشد که می خواهید برای وب وب سایت خویش تعیین فرمایید . برای دریافت اسم دامنه شما بایستی هزینه های هر ساله را پرداخت فرمائید تا بتوانید حق به کارگیری از آن را داشته باشید . به چنگ آوردن اسم دامنه به معنای دریافت کردن یک اینترنت تارنما یا این که هر چیز دیگری نیست، بلکه صرفا یک اسم دامنه است . طراحی سایت در مشهد

یک 
میزبان وب معتبر انتخاب کنید و یک حساب کاربری تصویب اسم کنید صاحب خانه وب یک شرکت خدمات طراحی وب سایت می باشد . زمانی که اینترنت سایت خویش را طراحی کردید و آن را در وب قرار دادید، هر کسی در دنیا قدرتمند به دیدن آن خواهد بود . شما بایستی یک حساب کاربری داشته باشید و آن را در یک هاست ثبت فرمایید تا تارنما شما یک خانه داشته باشد . به دست آوردن هاست برای اینترنت وب سایت شما نظیر خرید یک دفترکار هست . 

پباده سازی 
وبسایت بیرون از کشور میلیون ها ایرانی در خارج از مرز و بوم و در کشورهای دیگر در هم اکنون معاش می باشند . فقط یک میلیون اهل ایران در آمریکا زندگی می کنند .برخی از این افراد کسب و کارهای خویش را دارا هستند . هر کدام از این کسب و کارها نیاز به طراحی وب سایت منحصربه‌فرد به لهجه فارسی داراست . از آنجا که در خارج از مرز و بوم به گویش فارسی احاطه ندارند، در صورتی‌که طراحی وب سایت پارسی خویش را به اشخاص غیر پارسی بسپارید، ممکن هست به نتیجه مطلوب نرسید . به این ترتیب جهت پباده سازی سایت در خارج از کشور، بهتر است آن را به شرکت های دارای اعتبار داخلی بسپارید . دارکوب دارای نمونه طراحی های فراوان و متنوعی در زمینه پباده سازی وبسایت بیرون از میهن می باشد . 

طراحی 
صفحه های وب هنگامی که اسم دامنه و صاحبخانه وب وب سایت خود را گزینش کردید، نوبت آن می باشد که اینترنت تارنما خود را طراحی نمائید . در اینجا شما می توانید ، با یک شرکت طراحی وبسایت معتبر همکاری کنید . شرکت طراحی وبسایت دارکوب ، با 16 سال سابقه در قضیه پباده سازی گونه های وب وبسایت و پباده سازی اینترنت وب سایت های خارج از مرز و بوم ؛ مهیا همیاری و مشورت کردن در قضیه پباده سازی وب سایت بیرون از سرزمین و درون مملکت و گونه های اینترنت وبسایت ها می باشد . کشورهایی که نیز حالا در حالا همیاری با دارکوب هستند، عبارتند از : آلمان، استرالیا، تایلند، آمریکا، کانادا، افغانستان، عراق، ترکیه، امارات، روسیه ، چین، مالزی، ایتالیا، فرانسه . 

همینطور شما نیز می توانید اینترنت وبسایت خویش را با استفاده از وب تارنما سازها و ویراستارهای اینترنت بسازید . یکی از ابزارهای ویراستار اینترنت سایت WYSIWYG می باشد . چنین ویراستارهایی به شما این امکان را می دهد تا تارنما خود را بصری طراحی فرمایید . 

یک‌سری از ویراستار های اینترنت مجانی و تجاری وجود دارد که در دسترس میباشند . در صورتیکه شما از ویندوز استفاده می کنید، یک عدد از شایسته ترین های آنان Microsoft Expression Web می‌باشد . این یک برنامه تجاری می باشد که در حالا حاضر مایکروسافت آن را به رخ مجانی توزیع می نماید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 308 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 13:13

طراحی سایت درمشهد 

در صفحه Manual Actions دو نوع از عملیات به نمایش گذاشته می شود.
Manual Actions که مواردی را لیست می نماید که کل سایت را دربر می گیرد.
Manual Actions که تنها جزئی از سایت را شامل می شود و تنها یک URL منفرد و یا بخش خاصی از سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. معمولا رایج است که برخی از صفحات یک وب سایت بزرگ Manual Actions دریافت نمایند، به خصوص اگر آن سایت یک پلت فرم در اختیار کاربران دیگر باشد که بتوانند آزادانه در آن به تولید محتوا و اشتراک گذاری آن بپردازند. اگر موضوع تنها مربوط به بخشی مجزا باشد، تنها همان بخش تحت تاثیر Manual Actions قرار گرفته و کل سایت شامل این موضوع نمی شود.
هر کدام از بخش هایی که در بالا اشاره شد شامل اطلاعات زیر می شوند :
دلایل : در این قسمت دلایلی که Manual Actions اعمال شده آورده می شود
تاثیرات : در این بخش قسمت هایی از سایت که تحت تاثیر Manual Actions قرار می گیرند آورده می شود. در اینجا تنها ۱۰۰۰ مورد اول نمایش داده می شود.
در مورد گوگل و اسپم
از زمانی که موتورهای جستجو بوجود آمده اند، افرادی هم پیدا شدند که با استفاده از ترفندهایی صفحات خود را به رده های بالای نتایج جستجو ببرند. این موضوع برای کاربرانی که جستجو را انجام می دهند موضوع جالبی نیست زیرا به این طریق مطالبی که ارتباط بیشتری با موضوع جستجو دارند در رتبه های پایینتر از مطالب غیر مرتبط قرار می گیرند و همچنین این موضوع برای مالکان وب سایت های قانونی بد خواهد بود، زیرا سایت هایشان سخت تر در نتایج یافته می شوند. به همین دلایل گوگل از روز اول پیدایشش با اسپمر ها در حال مبارزه بوده و به کاربران کمک کرده است تا بهترین نتایج را دریافت نمایند و از طرف دیگر به وب سایت هایی که از مجراهای قانونی فعالیت می کنند کمک کرده است که بتوانند از طریق نتایج جستجوها ترافیک جذب نمایند. گوگل به طور پیوسته در حال فعالیت است تا بتواند نتایج بهتری را به کاربران ارائه نماید. گوگل برای ارزیابی کیفیت جستجوها به صورت تمام وقت از یک رویکرد مبتنی بر داده و استفاده از تحلیلگران، محققان و کارشناسان و همچنین آمارهای موجود استفاده می نماید. تغییرات در الگوریتم های گوگل با توجه به ارزیابی های کیفی وسیعی انجام می شود. در حال حاضر الگوریتم گوگل در تشخیص موارد اسپمی بسیار خوب عمل می کند و در اغلب اوقات می تواند به صورت اتوماتیک موارد اسپمی را تشخیص دهد و آنها را از نتایج جستجوها حذف نماید. با این حال برای حفاظت از کیفیت ایندکسگذاری ها، گوگل علاقه دارد تا از Manual Actions استفاده نماید تا بتواند به طور موثرتری با موارد اسپمی مبارزه کند.
لیستی از موارد رایج Manual Actions
سایت هک شده (Hacked site)
اگر شما با این پیام در صفحه ی Manual Action یا صفحه ی مشکلات امنیتی در Search Console مواجه شدید، این به این معنی است که گوگل صفحاتی را در سایت شما یافته است که توسط افراد ثالثی دستکاری یا هک شده اند. اغلب یک هکر فایل هایی را بارگذاری می نماید یا فایل های موجود را تغییر می دهد که این تغییرات توسط رویه ی ایندکسگذاری گوگل جزو موارد اسپمی شناخته می شود. در بسیاری از موارد، این محتوای مخرب از طریق پروسه ای که به کلاکینگ (cloaking) معروف است مخفی می شوند.
برای محافظت از کاربران، صفحات سایت شما ممکن است به عنوان صفحات خطرناک برچسب گذاری شود یا ممکن است آنطور که باید در نتایج جستجو رتبه ی درخوری را بدست نیاورد.
توصیه ها
برای دستیابی به لیست کاملی از اقداماتی که در هنگام به خطر افتادن سایتتان می توانید انجام دهید لطفا به آدرس http://www.google.com/webmasters/ مراجعه کنید.
هنگامی که مطمئن شدید که سایت شما دیگر در خطر نیست، برای سایتتان به گوگل درخواست تجدید نظر ارسال کنید. بعد از اینکه درخواست تجدید نظرتان را به گوگل ارسال کردید، صبور باشید و منتظر پیامی در Search Console account بمانید. گوگل پس از اینکه سایتتان را مورد بررسی قرار داد این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند. اگر گوگل به این جمع بندی برسد که سایت شما دیگر محتواهای مشکل دار ندارد، هشدار خطرناک بودن سایت از نتایج جستجو حذف خواهد شد.
اسپم های ایجاد شده توسط کاربران (User-generated spam)
اگر در صفحه ی Manual Actions با این پیام مواجه شدید، به این معنی خواهد بود که گوگل در سایت شما مواردی اسپمی را یافته است که توسط کاربران تولید شده است. به طور معمول این توع از موارد اسپم بیشتر در صفحات فروم، صفحات guestbook و پروفابل های کاربران یافت می شوند.
در نتیجه گوگل به بخشی از سایتتان که این موارد اسپمی در آن ظاهر شده است، یک manual spam action خواهد داد. مواردی که کل سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد در بخش Site-wide matches ظاهر می شود. مواردی که فقط بخشی از سایت یا برخی از لینک های سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد در بخش Partial matches به نمایش گذاشته می شود.
توصیه ها
راهنماهای وبمستر گوگل که در مورد موارد اسپمی تولید شده توسط کاربران ارائه شده است را به دقت از طریق لینک https://support.google.com/webmasters/answer/2721437 مطالعه کنید. سپس از طریق گام های زیر تخلف های سایتتان را شناسایی و تصحیح نمایید :
کاربران اغلب در بخش های فروم، کامنت های وبلاگ و پروفابل های کاربری محتواهایی را به سایت اضافه می نمایند. به دنبال پروفایل هایی با نام های کاربری تجاری باشید با پست هایی با مطالب تبلیغی، لینک های غیر مرتبط با عنوان بحث یا متن های نامفهوم را مورد بررسی قرار دهید.
صفحاتی از سایتتان که کاربران امکان اضافه کردن محتوا در آن را دارند را شناسایی نمایید.
محتواهای غیر مرتبط و اسپمی را در این بخش بیابید و آنها را حذف نمایید. این ناحیه ها را برای یافتن این موارد بررسی کنید :
پست یا پروفایلی که شبیه به تبلیغات است

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, سئو مشهد,بهینه سازی سایت, بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 326 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 12:37

طراحی سایت در مشهد 

کاربران به طور معمول برای مشاهده ی وب سایت شما از مرورگرها استفاده می نمایند. هر کدام از مرورگرها کدهای وب سایت شما را به شیوه ای تفسیر می نماید که اندکی با دیگران متفاوت است. به این معنی که سایت شما ممکن است با استفاده از مرورگر های مختلف برای کاربران به شکلی متفاوت به نمایش دربیاید. به طور کلی، شما نباید با دیدگاه مرورگر محور به طراحی سایت تان بپردازید. یعنی اینکه نباید با توجه به یک مروگر خاص سایتتان را طراحی کنید. بعلاوه گام هایی وجود دارد که شما با طی کردن آنها می توانید مطمئن شوید که سایتتان هرگز رفتار غیر منتظره ای نخواهد داشت.
سایتتان را در تمامی مرورگر های در دسترس تست نمایید
هنگامی که سایتتان تولید شد، باید ظاهر و عملکرد آن را در چندین مرورگر مختلف بررسی نمایید و مطمئن شوید که تمامی بازدید کنندگان شما احساس کنند که شما تلاش زیادی را برای طراحی سایتتان انجام داده اید. به طور ایده آل بهتر است در هر مرحله از پروسه توصعه سایت آن را در مرورگر ها تست نمایید تا در صورت بروز مشکل بتوانید راحتتر آن را عیب یابی کرده و مشکل را برطرف نمایید. مرورگر های مختلف و گاهی حتی ورژن های مختلف یک مرورگر ممکن است سایتتان را به شکلی متفاوت به نمایش درآورد. شما می توانید با استفاده از ابزار هایی مانند Google Analytics ایده هایی خوبی در مورد بهترین مروگرها و محبوبترین آنها بدست آورید.
از HTML های تمیز و معتبر استفاده نمایید
اگرچه ممکن است حتی با استفاده از HTML های نامناسب سایتتان به طور مناسبی در برخی مرورگر های به نمایش گذاشته شود اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این سایت در تمامی مرورگر ها و همچنین در مرورگرهایی که در آینده به بازار می آیند، با کیفیتی مناسب ظاهر گردد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه صفحات سایتتان در تمامی مرورگر ها به خوبی و به طور یکسان به نمایش درمی آید این است که برای نوشتن صفحه از HTML و CSS معتبر استفاده کنید و سپس نتیجه ی کارتان را تا آنجا که می توانید در مرورگر های مختلف تست نمایید. استفاده از HTML  تمیز و معتبر به خوبی سایت را بیمه می کند و استفاده از CSS داده های متحرک از محتواها جدا می شوند و این موضوع می تواند به رندر شدن سریع صفحه کمک کند. ابزارهای اعتبار سنجی مانند اعتبار سنج HTML  و CSS که توسط کنسرسیوم W3 تولید شده است، برای بررسی سایت می تواند بسیار مفید باشد و ابزار هایی مانند HTML Tidy به شما کمک می کند که با سرعت و ظرافت خاصی کدهای سایت را تمیز و مرتب کنید.
رمزگذاری های کاراکتر خود را مشخص کنید
برای کمک به مرورگر ها برای رندر کردن متن ها در صفحات سایت، شما باید همواره یک رمزگذاری برای اسنادتان تعیین کنید. این رمزگذاری باید در بالای اسنادتان مشخص باشد. چراکه برخی از مروگرها اعلان های موجود در وسط متن را به خوبی تشخیص نمی دهند. علاوه بر این شما باید مطمئن شوید که وب سرور شما HTML های متناقض ارسال نمی نماید.

یک هدر مانند content-type: text/html; charset=ISO-8859-1 می تواند تمامی اعلان های (charset declarations) موجود در صفحه را بی اثر نماید.
دسترسی مناسب به سایت را در نظر داشته باشید
تمامی کاربران، JavaScript را در مرورگرهای خود فعال نکرده اند. علاوه بر این تکنولوژی هایی از قبیل Flash و ActiveX ممکن از در برخی از مرورگرها به خوبی رندر نشوند. پیشنهاد می کنیم که برای استفاده از این ابزارها از دستورالعمل های گوگل در این رابطه استفاده کنید و سپس سایتتان را در مرورگر های متنی مانند Lynx تست نمایید. استفاده از محتواهای متنی در مقایسه با دیگر محتواهای موجود به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد که به آسانی سایت را پیمایش و ایندکسگذاری نمایند و همچنین این موضوع میزان دسترسی به سایت را برای کاربرانی که از تکنولوژی های جایگزین مانند screenreaders استفاده می نمایند، بیشتر می کند.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت, سایت, طراحی سایت فروشگاهی , نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 366 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 12:34

طراحی اپلیکیشن در مشهد 

کمتر از یک هفته پیش گوگل تایید کرد که سرویس Inbox by Gmail سال آینده غیر فعال می‌شود و حالا با توجه به تاییدیه جدید این کمپانی، به زودی یک اپلیکیشن موبایل دیگر هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد؛ اپلیکیشن یوتوب گیمینگ (YouTube Gaming) که سه سال پیش به انتشار رسید، همزمان با Inbox by Gmail در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷ - فروردین ۹۸) به کارش پایان می‌دهد.

البته برخلاف Inbox by Gmail که دیگر پشتیبانی از آن ادامه پیدا نمی‌کند، این تصمیم به معنای پایان کار خود یوتوب گیمینگ نیست. در واقع گوگل می‌خواهد اپ یوتوب گیمینگ را با خود یوتوب ترکیب کرده و بنابراین کاربران جای استفاده از یک اپلیکیشن متفاوت، با رفتن به مسیر youtube.com/gaming tab می‌توانند به همان ویژگی‌ها و محتویات قبلی دسترسی پیدا کنند.

بنابراین جدا از حضور دوباره قابلیت‌های شخصی سازی، هر بازی دارای صفحه خود بوده و طرفداران با سر زدن به آن می‌توانند ویدیوهای محبوب، لایو استریم‌ها و بقیه چیزهایی که توسط سازنده منتشر می‌شود را ببینند. رایان وایت (Ryan Wyatt)، کارگردان محتویات بازی یوتوب، به نمایندگی از یوتوب گفت:

وقتی ما اپ را عرضه کردیم، یک سری سردرگرمی‌ها در بازار مثل «خب، این فقط یک اپلیکیشن بازی زنده است؟» یا «چه تفاوت‌هایی بین بخش بازی یوتوب و اپلیکیشن یوتوب گیمینگ هست؟» به وجود آمد. انتقال اپلیکیشن به خود یوتوب یک پیام دارد؛ می‌خواهیم نشان دهیم که به گیمینگ اهمیت زیادی می‌دهیم.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, طراحی اپلیکیشن, طراحی اپلیکیشن اندروید, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 373 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 12:33

موتورهای جستجو به طور مداوم به مراد نگه داری با جدیدترین تکنولوژی ها در حالا تغییر و تحول الگوریتم های خویش هستند، با ارتقا کاربران تلفن های همراه، اشخاص بیشتری در راه رفتن در حال سرچ کردن میباشند . در شرای وب وب سایت شما گوشی صمیمانه نباشد، گوگل آن را در موتورهای کاوش جايگاه بندی نخواهد کرد . با این حالا ، این صرفا جايگاه بندی کاوش تلفن همپا شما را ذیل تاثیر قرار خواهد داد . 

سئو در مشهد

راهکار 
سئو یک فرآیند طولانی بازه زمانی است رسیدن به نقطه مناسب در سکو بندی موتورهای کاوش یک شبه واقعه نمی افتد . راهکار سئو شما می بایست یک روند مداوم باشد . با پیشرفت تکنولوژی موتورهای جستجو هم الگوریتم های خویش را تغییر تحول داده می‌باشد و آن را هر روز به روز رسانی می کند . 

استراتژی سئو شما خط مش مضاعف مناسبی برای سودآوری کسب و فعالیت شما خواهد بود . یک رویکرد حل عالی برای نگهداری استراتژی سئو، این است که تاکتیک های زمینه استفاده رقبای خود را محاسبه نمائید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 367 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 17:10

باصرفه سازی موتورهای جستجو (seo)، اشاره به رویه هایی برای ارتقاء وضعیت اینترنت تارنما در صفحه ها موتورهای جستجو، در وبسایت هایی مثل گوگل، یاهو ، بینگ و غیره است . ایجاد راهکار های سئو برای کسب و کار شما می تواند باعث ارتقا ترافیک مصرفی اینترنت وب سایت و درنتیجه ارتقا سودآوری سایت می شود . 

هدف موتورهای جستجو، ارائه نتایچ اطلاعاتی هست که کاربران به دنبال آن می باشند . به مراد انجام این کار، موتورهای کاوش کارکشته به شناسایی تمام داده ها دارای ربط به وب می‌باشند . زمانی که موتورهای جستجو، یک اینترنت تارنما را در یک جستجو طبیعی سکو بندی می کنند، صدها ادله برای مرتبه بندی آن سایت وجود دارااست . اقداماتی که شما برای باصرفه سازی سایت خود انجام می دهید، تاثیر مستقیمی بر مرتبه بندی سئو سایت شما دارا‌هستند . عناصری مثل برچسب h1 ، لغات با اهمیت به کار گیری شده در اینترنت سایت شما، توصیفات متا، محتوا و تراکم عبارات حیاتی و لینک ها ، تمام این ها می توانند بر مرتبه بندی اینترنت تارنما شما تاثیر بگذارند . طراحی سایت در مشهد

در تحت نگاه پرسرعت بر این اجزاء و نحوه ارتباط آنها با موتورهای کاوش می اندازیم: 
برچسب های h1 : برچسب های h1 هدرهای بزرگتری می باشند که شما برای عنا وین خویش به کارگیری می فرمائید . مطمئن شوید که لغت ها مهم شما در تگ های h1 هم استفاده می شود . 
تراکم کلمه ها کلید: زمانی که مخاطبان شما در هم اکنون جستجو شما با کلمات با اهمیت خاصی میباشند شما را پیدا می نمایند . علاوه بر قرار دادن عبارات حیاتی در برچسب h1 بایستی کلمه ها اصلی را در نوشته هم به کار ببرید . می بایست از لغات حساس به اندازه کافی استفاده نمائید . یعنی نه مضاعف و خیر کم باشد . به یاد داشته باشید، گوگل استفاده از لغات کلیدی مترادف و هم معنی را در نظر خواهد گرفت . 
توصیفات متا . این توصیفی است که شما در تگ های Html خویش در توصیفات متا می گذارید . توصیفات متا که برای اینترنت تارنما خویش استعمال می کنید، باید مشتمل بر عبارات کلیدی موضوع لحاظ شما باشد . 
بک پیوند ها . زمانی که وب وبسایت های دیگر به وبسایت شما با url وب وب سایت شما لینک داده می شوند . ولی در حالتی که چه جايگاه بندی کلمات مهم هم فراوان با اهمیت هستند اما با این حالا منشا لینک های شما هم نقش مهمی در رتبه بندی اینترنت سایت دارا‌هستند . هیچ گاه بک لینک و پیوند ها را از بقیه اینترنت وبسایت ها خریداری نکنید . گوگل این عمل را به عنوان کلاه برداری سئو کلاه سیاه می داند و اینترنت تارنما شما را مجازات خواهد کرد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 300 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 17:08

شما می توانید کسب و عمل خود را در فهرست کسب وکارهای گوگل و یا این که فهرست کسب و کارهای بینگ به فیس بدون‌پول ثبت نمایید . این به معنای ارتقا کسب وکار شما به چهره بدون‌پول هست . 

سئو در مشهد

صرفا 
20 درصد از بزرگسالان خبرها خبرنامه ها را اخذ می کنند امروزه به کار گیری از رسانه های تبلیغاتی سنتی کاهش یافته میباشد . آمارها نشان می دهد مجله های محلی طی 20 سال پیشین ، 80 درصد از خوانندگان خویش را از دست داده اند . چرا؟ چون هر روز تعداد بیشتر و اکثر مردم، برای یافتن خبرها و اطلاعات محلی و کاوش مکان های محلی از اینترنت استفاده می نمایند . 

88 
درصد از مشتریان آنلاین به نظرها آنلاین باقی یوزرها اعتماد می کنند سخن باقی مشتریان که تا قبل از این خرید کرده اند، دلیل مهمی در تصمیم گیری بقیه مشتریان می باشد . به این ترتیب آوازه آنلاین مشتریان خود را افزایش دهید . از مشتریان آنلاین خود بخواهید تا در زمینه تجربه خرید عالی خود به فیس آنلاین نظر مثبت بدهند . 

مشتریان محلی به اینترنت برای پیدا کردن داده ها در قضیه کسب وکار شما اعتماد دارند . 

مشتریان 
محلی برای پیدا کردن داده ها کسب و کار شما به وب اعتماد می کنند امروزه مردم به وب دسترسی پیدا می نمایند تا داده ها مربوط به گونه های تولیدها و سرویس ها را پیدا نمایند . در‌صورتی‌که کسب و کار شما در نتایج مربوط به کاوش محلی یافت نشود، شما مشتریان بالقوه و تازه خویش را از دست خواهید داد . پیاده سازی گونه های استراتژی های محلی سئو می تواند به شما برای جذب مشتریان بالقوه در آینده یاری کند . 

کسب 
وکار خویش را با استعمال از سئو محلی بسط دهید این روند سئو محلی امروزه فراوان حاذق می‌باشد و در آتی می تواند بسیار توانا تر و قابل اعتنا تر شود . 

ابزارهای 
سئو محلی در اینجا می خوا هیم برخی از ابزارهای دارای اهمیت برای سئو محلی را که می توانید جهت بهبود مرتبه بندی خود از آن به کارگیری کنید را بگوئیم . 

Whitespark : این ابزار هرگونه اشاره آنلاین به اسم ، نشانی و شماره تلفن برای هر کسب و کار محلی داراست . این ابزار یک نسخه مجانی می‌باشد . همچنین یک ورژن هزینه دار نیز دارد که ماهانه 24 دلار می باشد . Whitespark یک لیست رئیس محلی را ارائه می دهد، به شما توصیه می کند که لیست کسب وکار خود را کجا قرار دهید و رقبای ما را مسئله چک قرار می دهد . 

Screaming Frog: این برنامه دسکتاپ، پیوند های وب وب سایت ها، تصاویر، css ها ، اسکریپت ها و اپلیکیشن ها را می خزد . 

Moz : این ابزار نسبت به بقیه همتایان خویش ارزش کمتری دارد . Moz اطمینان حاصل خواهد کرد که فهرست کسب وکار شما در گوگل و فیسبوک، تائید شده هست . علاوه بر این، moz با عده آوری داده ها، می تواند لیست تبلیغاتی تهیه نماید تا وب وب سایت شما بیشتر قابل مشاهده باشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, سئو مشهد,بهینه سازی سایت, بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 364 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 23:02

وب تارنما های صنعتی b2b با چالش های خاصی مواجه هستند: سازماندهی داده ها، توضیحات فنی، ترفیعات آگاهی مشتری، صفحه های سئو صمیمانه و ساخت تصویر مارک به طوری که ازسایت های b2c مختلف باشد . 

طراحی سایت در مشهد

بازاریابی 
برای صنعت های تولیدی هنوز نیز تولیدکنندگانی می باشند که از بازاریابی دیجیتال به دور می باشند . در صورتیکه شما کارهای صنعتی تولید نظیر فروش ابزارهای صنعتی، تجهیزات مواد غذایی، واشرهای چرمی و یا این که هر ابزار صنعتی دیگری می فروشید، از تکنولوژی دیجیتال برای بازاریابی خود سود می برید؟ بازاریابی دیجیتال به شما می گوید که چه‌طور یوزرها شما می توانند با محتوای وب سایتتان تعامل برقرار نمایند . شما می توانید این اطلاعات را خیر فقط در بازاریابی بلکه در تصمیم گیری های دیگرتان هم به کار گیری فرمایید . 

چگونه 
یک وب وب سایت تولیدی گرانقدر تولید کنیم؟ در شرای یک کمپانی تولیدی و یا این که صنعتی هستید ، برای پیشرفت و رشد کسب و کارتان نیاز به یک اینترنت تارنما گرانقدر و رشته ای دارید . وب تارنما شما بایستی بتواند کاملا به طور واضح؛ ابتکار عمل و تکنولوژی شما را نشان دهد تا مشتریان را جذب نمائید و آن ها از شما خرید نمایند . این که آیا یک صفحه اینترنت تارنما تازه می خواهید طراحی فرمائید ویا می خواهید سایتی را که داشته اید ومجددا مرمت فرمائید و یا آن را به روزرسانی کنید، به عمل گیری ، نکات زیر می تواند به شما یاری نماید تا بازاریابی کسب و فعالیت خود را کارکشته سازید . 

اعتبار 
اسم تجاری خویش را بالا ببرید وب تارنما شما معمولا او‌لین نقطه ای هست که مشتریان شما را می بینند و با شما ملاقات می نمایند ، به این ترتیب بایستی بتوانید مهارت ها و مهارت های فنی وب تارنما خویش را بالا ببرید . پباده سازی معمولی و خوشگل و چشم نواز سبب ساز می شود که وب تارنما شما رشته ای خیس به نظر برسد . داشتن یک اینترنت وبسایت قدرتمند می تواند کسب و کار شما را متحول کند و به سرعت کیفیت کمپانی و کسب و عمل شما را بالا پیروز شود . 

این 
عوامل در طراحی اینترنت تارنما می تواند سبب جذابیت بخش اعظم آن شود: 
لوگو 
پاک و حرفه ای طرح بندی مدرن که به راحتی قابل استعمال باشد . 
تصاویر 
تعالی و زیبا پیام 
های ارزشمند ارائه 
جوایز و هدایا و قرعه کشی برای مشتریان ارائه 
نوار منو و نوار کاوش آسان بازدید کنندگان اینترنت سایت شما می بایست بتوانند با نوار کاوش و نوار منو به راحتی عمل نمایند . برای وب وبسایت های خدماتی و تولیدی به این معنا میباشد که یوزرها بتوانند به راحتی سرویس ها و سرویس ها را پیدا نمایند . 

در شرای شرکت شما مبتنی بر فرآورده باشد ، اطمینان حاصل فرمایید که نوع بندی محصول ها شما به درستی انجام گردیده میباشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 324 تاريخ : دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت: 21:06