معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ

طراحی سایت در مشهد

سئو : تیتر , توصیفات متا و آلت تگ 
تیتر : تیتر کاغذ اینترنت بایستی بتونه محتوا اون برگه رو به صورت ظریف تعریف کنه . این داستان نیز از حیث تجربه کاربری ( احساس استفاده کننده در هنگام فعالیت با ورقه ) اهمیت داره و نیز از حیث باصرفه سازی موتور کاوش ( سئو ) . 
توصیفات متا : با این‌که نوشتن تگ های توصیفات متا تحمیلی نیست , البته اگه می‌خواهید از کاغذ نتایج گوگل کلیک بگیرید بایستی حتما بنویسیدشون . 
آلت تگ : آلت تگها برای برچسب زدن به عکسهای کاغذ استفاده میشن تا اگه عکس بارگذاری نشد , استفاده کننده بدونه این عکس راجع‌به چیه , ابزارهای تلاوت برگه نمایشگر نیز آلت تگ تصاویر رو میخونن و در سود کاربرهای نابینایی که از این ابزار امداد می‌گیرند میتونن به محتوای تصویر پی ببرند . علاوه بر این در جستجوی تصاویر , موتور کاوش با اعتنا به‌این برچسب ها تصاویر رو ارائه میکنه . 

خوانایی محتوای وب سایت 
محتوای سایتتونو با توجه بخونید تا غلط تایپی و خطا املایی نداشته باشه . 

ریدایرکت 301 
ریدایرکت 301 بدین معنیه که محتوای اون برگه بطور مستمر حذف شده و زمانی استفاده کننده نشانی اون برگه رو وارد کنه , برگه به صورت خودکار به برگه دیگه ای منتقل میشه . ریدایرکت 301 به موتورهای کاوش میگه که دیگه این ورقه وجود نداره و مدام به یک کاغذ دیگه منتقل میشه . 

بررسی کارایی 
بایستی تمامی سایتتونو بررسی نمائید و اطمینان حاصل نمائید که تمامی جوانب وبسایت حیث سعی قابل قبولی داشته باشند . 

بررسی واکنشگرا بودن تارنما و روش نمایش اون در مرورگرهای گوناگون 
سایتتون بایستی خوب پیکسل بندی شده باشه . حتما بررسی نمائید که وبسایت با همگی مرورگرها و کلیه دستگاه ها سازگار باشه . 

برگه 404 
اگه بازدیدکننده های سایت به انتها URL چیزی بیشتر نمایند یا این که نشانی رو نادرست وارد نمایند , با کاغذ 404 مواجه میشن . برای این که مسیریابی تارنما راحتتر بشه می بایست یه ورقه 404 صحیح نمایید که استفاده کننده بازه طولانی تری روی وب سایت بمونه و با دیدن این ورقه از تارنما بیرون نشه . 

فاویکن 
اگه فاویکن داشته باشید , زمانی استفاده کننده یکسری تا تب روی مرورگرش گشوده کرده باشه , میتونه فورا با دیدن فاویکن , وب سایت شما رو بشناسه و بازش کنه . علاوه براین به وبسایتتون ظواهر ماهر میده و به صفحه های متعدد وبسایتتون همبستگی میبخشه .
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت: 15:08

طراحی سایت در مشهد

آیند زیر قبلی از آغاز پباده سازی وبسایت و گذشته از گسترش پروژه ی تارنما می‌تواند سبب اطمینان خاطر شما درباره ی این شود که مخارج انجام عمل طبق برنامه پیش میرود . 

1 - افرادی که می‌توانند در مورد بسط ی سایت یک طرح ریزی ظریف نموده و شمارا امداد کنند را شناسایی فرمایید . گذشته از آغاز پروژه تان اطمینان حاصل کنید که شما و مجموعه تان هر دو در یک برگه می‌باشید و دربارهء منظره آخری ان تصمیم می‌گیرید . این فعالیت سبب ساز به دستکم رساندن ( از بین بردن ) هرگونه سردرگمی در باب نحوهء توسعهء تارنما بین اعضای گروه تان خواهد شد و تضمین می نماید که وقتی که طراحان توسعهء سایت عمل خویش را آغاز مینمایند , آنان میتوانند یک تعریف واضح از محصول پایانی خویش داشته باشند . پباده سازی وبسایت هایی که توسعهء آن پروژه ها به طور صحت تعریف نشده است , میتواند مخارج غیر مترقبه ای به دلیل ( توسعه و گسترش محدودهء تارنما ( برای شما در بر داشته باشد . به صورت کلی توسعه و گسترش محدودهء تارنما وقتی چهره میدهد که شغل های غیر انتظار به پروژهء پباده سازی وب سایت شما بیشتر گردد . این فرمان منجر فراتر رفتن مخارج طرح ریزی شدهء پروژهء پباده سازی تارنما و بسط آن و همینطور تمدید مهلت پایان پروژه خواهد شد . وقتی که شغل های تازه به پروژهء شما طولانی تر میگردد , آن را بررسی نموده و ملاحظه کنید آیا این مورد ها برای کامل شدن پروژه درین سطح اضطراری است و یا این که قادر است در مرحلهء دوم پروژه صورت بپذیرد . در صورتی‌که قصد به ارتقا محدودهء پباده سازی وبسایت خویش را دارید , می بایست از مسئول گسترش دهندهء وبسایت خویش درباره‌ی مخارج مازاد برای انجام شغل های مازاد سوال کنید و از آن ها بخواهید با بیشتر شدن عمل نو به پروژه , دربارهء زمان پایان پروژه هم توضیح دهند تا بدانید که چه تغییراتی صورت خواهد گرفت . 

2 - یک فرد مسئول برای رابطه با توسعه و گسترش دهندهء سایت خویش معین کنید . همینطور معلوم بفرمایید که هرچند وقت یکبار نیاز به رابطه با بسط دهندهء وبسایت در حین پروسه می‌باشد . به صورت کلی هر چقدر تعداد جلسات ملاقات شما با توسعه و گسترش دهندهء تارنما تان بیشتر باشد , هزینهء بیشتری برای شما تولید خواهد شد . چنانچه که انجام پروژهء پباده سازی تارنما و توسعهء آن به خیر تعریف شده باشد و برای آن برنامه داشته باشید , تعداد جلسات شما کوتاهتر و کمتر خواهد بود . به ویژه درباره ی پروژه های توسعه و گسترش کوتاه اینترنت و یا این که پروژه هایی با دارایی های محدود , می بایست از جلسات فراوان و مداوم اجتناب کنید . در صورتیکه این پروژه به خیر برای شما مشخص و معلوم نشده است , می بایست ریسک جلسات گوناگون در حین برهه زمانی زمان انجام پروژه را هم در لحاظ بگیرید . این فرمان مدام از طرح ریزی و گزینش بی نقص برنامهء پروژه هزینه سازتر می‌باشد . ثبت و آخرین سازی نیازهای پباده سازی وب سایت و باصرفه سازی تارنما و توسعهء آن پیشین از هر کاری بایستی صورت پذیرد . برای پروژه های بزرگ می بایست برای استارت پروژه پروسه آن به خیر و خوبی معین و تعریف شده باشد و از تحویل پروژه و زمان آن اطمینان حاصل نمائید . 

3 - در صورتیکه پروژهء شما مشتمل بر پباده سازی وب سایت و یا این که پباده سازی دوباره تارنما میباشد , قبلی از تماس با طراح وبسایت خویش , یک نگاه به آن بیاندازید . داشتن ایده و نگاه کوتاهی به پباده سازی اینترنت سایتی که شما آن را ترجیح می دهید سبب کاهش نیاز بررسی های دوباره خواهد شد . بررسی دوباره پباده سازی وب سایت به دلیل عدم آگاهی نسبت به آنچه شما خواهان آن در پباده سازی وبسایت تان میباشید , قادر است سبب ارتقا ارزش ها و مخارج شما شود . آغاز پروژهء پباده سازی وب سایت با این ایده و شیوه که ( هنگامی طرح را ببینم متوجه میشوم که چه میخواهم ( قادر است سبب ساز ارتقا مخارج پروژه و زمان پایان آن خواهد شد . ( به دلیل بررسی های بیشتراز حد در حین انجام پروژه ) در شرایطی که مطلقاً هیچ ایده و طرحی برای استارت پروژه ندارید , یک لیست از سایت های قابل مقایسه در مسئله کاری اتان که آنان را می پسندید , تنظیم فرمایید . مطمئن گردید که هرگونه موادتشکیل دهنده واجب که دوست دارید , در تارنما تان وجود داشته باشد را در حیث گرفته اید . 

4 - مطالبی که می‌خواهید در وب سایت تان نمایش داده شود را تهیه و تنظیم کرده و یا این که تنظیم محتوای تارنما را به شخصی کارشناس بسپارید . شما نباید یک تارنما با محتوای ناقص را فعال‌ساز‌ی نمائید . البته در صورتیکه محتوای تارنما تان مهیا نیست , به جای سپرده گذاری در یک سایت بزرگ با محتوای ناقص و تعریف نشده , یک تارنما بروشور نظیر ( یک ورقه ) و تعریف شده تولید فرمایید . سوای یک محتوای مفید , پباده سازی وب سایت بی معنا خواهد بود . در شرایطی که محتوای مطالب وبسایت شما مهیا نیست در واقع تارنما شما بی نقص نیست . 

5 - زمانی که مطالب تارنما در قالب تارنما مهیا متن شد , مطالب تارنما خویش را به وسیله توابع و بخشهای آن تهیه و سوق دهی نمائید ( مثلا : داده ها کمپانی , سرویس ها , نظرها و غیره ) این فرمان به انتخاب محدودهء پروژهء شما امداد خواهد کرد ( برای مثال : شماره و تعداد صفحه های , گزینه های حرکتی در وبسایت و غیره ) 

6 - معلوم بفرمایید که رغبت دارید بازدیدکنندگان با وبسایت شما چه طور رابطه برقرار کنند . این دستور تضمین می نماید که شما و توسعه و گسترش دهندهء سایت تان شعور روشنی از محدودهء کلی پروژه دارید . یک تارنما استاتیک پنج کاغذ ای فراوان گوناگون از یک تارنما پنچ برگه ای دینامیک و تعاملی و یا این که یک تارنما پنج ورقه ای فروشگاهی با سبد خرید است . به صورت کلی هر خصوصیت که نیاز به برنامه نویسی توسعه یافته و سرویس ها برنامه نویسی و یکپارچگی با قابل انعطاف افزارها در تارنما سبب ساز ارتقا مخارج شما خواهد شد . بدین ترتیب دارای اهمیت است که برای امضای قرارداد پباده سازی سایت همه مورد ها ما یحتاج تارنما برای شما کاملاً روشن و واضح باشد . 

7 - گذشته از درخواست و تایید هرگونه خصوصیت جدیدی در وبسایت , مجدد محدودهء حیاتی وبسایت خویش را بررسی نموده و به سوال ها زیر جواب دهید : 

آیا این خصوصیت تازه در محدودهء اساسی پروژهء تارنما شما هست؟ 
این خصوصیت نو به چه شکل به تارنما اینجانب امداد خواهد کرد! آیا وجود آن اصلی است؟ 
این فعالیت در پایان مهلت انجام پروژه چه‌طور تاثیر خواهد داشت؟ 
مخارج مازاد به چه صورتی خواهد بود؟ 
آیا میشود این خصوصیت را در مرحلهء دوم پروژه انجام داد؟ 
این خصوصیت بر شغل های دیگر چه تاثیری خواهد داشت؟ آیا این خصوصیت تکراری نیست؟ ( مثلا رجوع به مرحلهء اول پباده سازی گرافیکی و کامل شدن و تایید دوباره آن ) 
درصورتی که دریافتید که خصوصیت نو برای افزودن به تارنما شما کاری است که قبلاً تمام شده و تکراری هست , قبلی از انجام هر کاری , وقتی را برای تاءمل کردن بر روی پروژه بگذارید و مطمئن گردید که پول شما با یک تعریف خطا در پروژه تلف نمیشود . انجام این نکات و عمل ها تضمین کنندهء انجام درست پروژه ی تارنما شما می‌باشد و به اشخاص مجموعه پباده سازی تارنما یاری خواهد کرد تا طبق برنامه پیش رفته و اذن میدهد تا سایت شما به یک سایت ماهر تبدیل شود .
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396 ساعت: 14:19

گیفت کارت را در‌حالتی که مخلوق بخواهم به زبانی بسیار مضاعف معمولی ابلاغ کنم به این شکل هست که تقریبا همه شما خط تلفن همراه خود را با کارت شارژ های ایرانسل و یا یار اول جهت ارتقاء اعتبار شارژ نموده اید اکنون کارت شارژ را یا بصورت فیزیکی از مغازه تهیه کرده اید یا بصورت الکترونیکی خرید کرده اید که هردو یک فعالیت را برای شما انجام می دهند گیفت کارت هم به همین صورت است شما هرنوع گیفت کارتی (گیفت کارت اپل ، پلی اسیتشن ( psn )، گوگل پلی ،گیفت کارت امازون گیفت کارت اسکایپ ، اسپاتیفای و… . ) را که تنظیم می فرمایید برای شارژ یک عدد از اکانت های ذکر گردیده می‌باشد ویا خرید از جایی، برای بخش خرید از جایی نیز یک نمونه دیگری میزنم که کاملا متوجه شوید شما احتمالا بارها شنیده باشید که خزانه ها کارت کادو ارائه ارائه میکنند که به شخصی شما هدیه می دهید که آن شخص قادر است آن کارت را هرجا که ببردخرید خود را انجام دهد ، که انواع گیفت کارت هایی که در مسئله بخواهم اسم ببرم گیفت کارت روادید ( visa ) ، گیفت کارت مستر ( Master )، مینت کارت ( Mint card )، ریکستی ( Rixty ) و… . 

خرید گیفت کارت
کردن چیست ردیم 
(Redeem) درترجمه به معنای آزاد سازی ویا رها کردن می باشد و این اصطلاح به این خواسته به فعالیت می رود که شما زمانی که کد گیفت کارت خود را در اکانت مربوط به آن گیفت کارت وارد می نمایید به آن ردیم کردن می گویند 
خرید 
گیفت کارت ، گیفت کارت ، گیفت کارت چیست 
یادگرفتن 
خرید گیفت کارت در مقدمه شما وارد وب سایت دایو سنتر می شوید و برروی واژه و کلمه دکان یا برروی یک عدد گزینه های گیفت کارت که واژه و کلمه “خرید” دارااست کلیک فرمایید آن گاه شما به شاپ یا این که همان مغازه سوق‌دهی می شوید . 

خرید 
گیفت کارت ، گیفت کارت ، گیفت کارت چه است 

 

 


همان طور که در تصویر زیرمشخص می شود شما می بایست گیفت کارت قضیه نیاز خود را گزینش نمائید در مرحله بعد اندازه آن و در آخر ورود داده ها جهت ثبت نام… . 

نکته : ثبت داده ها تنها یک رتبه صورت میگیرد و پس از آن شما با ورود به پنل کاربری می‌توانید هرتعداد گیفت کارتی که احتیاج دارید خرید کنید . 

خرید 
گیفت کارت ، گیفت کارت چه می باشد 
پس از زدن دکمه پرداخت کدی برای خط شما ارسال می شود کاربران عزیز توجه داشته باشید که در حالتی که شما اسمس تبلیغاتی خودرا غیر فعال کرده باشید ، اسمس برای وریفای ارسال نخواهد شد و میبایست از طرز فرم تماس با ما درصورت بروز هرگونه خلل در روند تصویب اسم و یا این که قسمت های دیگر با پشتیبانی دایو سنتر تماس با ما حاصل نمایید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 286 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 13:01

سئو در مشهد
در این پست 13 روش ارتقاء امنیت وردپرس رو می خوام ارائه بدم روش هایی برای جلوگیری از هک شدن وبسایت وردپرس , به حیث شما شایسته ترین روش ها برای جلوگیری از هک وب سایت و ارتقاء امنیت در وردپرس چیه ؟ با ما همراه باشید . 

13 روش اسرار امیزی ارتقاء امنیت وردپرس 

1 ) تغییر‌و تحول کاغذ ی ورود به مدیر وردپرس 

همون طور که می دونید ورقه ی ورود به رئیس وردپرس به طور پیش فرض wp - login . php هستش و این مورد رو هر وردپرس کاری میدونه یکی از طریق های ارتقا امنیت وردپرس تغییر تحول ادرس این کاغذ هستش که چن تا روش وجود داره و ما در اینجا قصد معرفی پلاگین وردپرس رو داریم که‌این امکان رو داره و یکسری امکان دیگه اسم این پلاگین Stealth Login هستش می تونید از مخزن وردپرس دانلود و نصبش نمائید روی اسم پلاگین کلیک نمائید تعدادی پلاگین برای این فعالیت وجود داره کا ما Stealth Login Page رو سفارش میکنیم 

بهینه سازی سایت

برای تغییر‌و تحول نشانی ورقه ی ورود بعداز فعال‌سازی پلاگین به طور صورت زیر فعالیت نمایید 

13 روش ارتقا امنیت وردپرس - جلوگیری از هک تارنما 

2 ) راز عبور مدیر را توانمند گزینش نمائید 

در بخش تعیین سر عبور درصد اقتدار سر عبور نمایش داده می گردد و به راحتی میتوانید با استفاده از این قابلیت و امکان که وردپرس خودش تشخیص میده یک راز عبور کار کشته تعیین نمایید . تا قبل از این نیز در خصوص گزینش سر عبور قادر توضیح داده شده م تونید از روش این لینک و پیوند ملاحظه کنید جلوگیری از هک شدن تارنما 

3 ) جلوگیری از سعی برای ورود به مدیر تارنما 

هنگام ورود به مدیر وردپرس زمانی راز غلط وارد میکنیم پیغام سر عبور برای شناسه x نادرست است ظواهر میگردد و برای دفعات بی غایت می توان این فعالیت رو انجام بخشید , پس این اذن را به کسی ندهید که با عملکرد برای ورود غالب به یافت کردن سر عبور شود پلاگین ای وجود داره به اسم Limit Login Attempts که با تنظیماتی که رئیس انجام میدهد با وارد کردن چند دفعه پشت سر هم راز خطا عملکرد برای ورود به رئیس قفل خواهد شد برای بازه زمانی زمان مشخص و معلوم , اما در‌صورتی‌که راز قدرتمند اتخاب فرمائید صراحت دارد که قابل حدس زدن نیست البته اسکریپت هایی موجود هست که هکر ها برای ورود به سیستم از انها استفاده می نمایند فعالیت این اسکریپت ها تکرار کردن گونه های سر هاست ( گونه های کاراکتر ها ) تا در غایت وصال به سر عبور , البته با این پلاگین وردپرس دیگر نگران این فعالیت هکرها نباشید . 

4 ) استفاده از طریق ورود امن ssl 

در حالتی که اعتنا کرده باشید بخش اعظم وب سایت ها با نشانی http : // قابل دسترسی می باشد و در‌حالتی که اعتنا کرده باشید تارنما های بزرگی از https : // استفاده می نمایند برای استفاده از این خصوصیت با مدرک طومار ی ssl داشته باشید با داشتن این مدرک طومار میتوانید به فولدر wp - config . php مو جود در پوشه های وردپرس کد زیر را بیشتر نمائید 


define ( ’ FORCE _ SSL _ ADMIN ’ , true ) ; 
و همینطور پلاگین ی Admin SSL را نصب و پیکربندی اضطراری را انجام دهید . 

5 ) تعیین راز عبور برای فولدر ی wp - admin در هاست 

یکی دیگر از طریق های ارتقا امنیت گزینش سر عبور برای فایل های حیاتی در هاست می‌باشد , برای سر دار کردن فولدر ها میتوانید از روش هاست مبادرت فرمایید یا این که می‌توانید برای این عمل از پلاگین ی AskApache Password Protect استفاده فرمایید , این فعالیت یک کدام از از طریق های عالی ارتقاء امنیت و در امان ماندن پوشه هاست . 

6 ) محدود کردن دسترسی ها از روش ادرس آی پی IP 

برخی اوقات بدون چاره می شویم تا بعضی از اپ ی ها را برای ورود به وب سایت و مدیر وردپرس محدود کنیم , برای محدود کردن دسترسی ها از روش آی پی به سراغ فایلی به اسم . htaccess جان دار در فایل ی wp - admin بروید و کد زیر را بدین پوشه بیش تر فرمایید 










10 
11 
12 
13 
14 
15 
16 
17 
18 
AuthUserFile /dev/null 
AuthGroupFile /dev/null 
AuthName ( WordPress Admin Access Control ( 
AuthType Basic 

order deny , allow 
deny from all 
#whitelist Syed ' s IP address 
allow from xx . xx . xx . xxx 
#whitelist David ' s IP address 
allow from xx . xx . xx . xxx 
#whitelist Amanda ' s IP address 
allow from xx . xx . xx . xxx 
#whitelist Muhammad ' s IP address 
allow from xx . xx . xx . xxx 
#whitelist Work IP address 
allow from xx . xx . xx . xxx 

به جای xx . xx . xx . xxx نشانی آپی های متبوع را وارد کنیدمی توانید به تعداد مطلوب IP های خاص رو بنویسید . 

7 ) عدم استفاده از شناسه پیش فرض admin ( هیچوقت ) 

وقتی که با وردپرس وبسایت خویش را فعال سازی می‌کنیم به طور پیش فرض وردپرس اسم کاربری admin را برای ورود به رئیس وردپرس توصیه می نماید , اما توصیه نمی کنه برای این‌که اون فریم خالب نباشه و مشخصه ی مدیریت وب سایت هستش کلمه و واژه ی admin قرار داده شده که می تونید به مناسب خویش تغییر‌و تحول بدید و توصیه ما این است که هیچ گاه از اسم کاربری admin استفاده نکنید . 

8 ) حذف پیغام نادرست در ورقه ی ورود 

در حالتی که دقت کرده باشید زمان وارد کردن سر عبور خطا وردپرس یک پیغام باطن فریم قرمز‌رنگ نمایش میده ( سر وارداتی برای اسم کاربری y غلط است ) یا این که ( شنایه معتر نیست و … ) , تصور کنید یک هکر در پنل ورود به مدیر سرگرم وارد کردن سر عبور با شناسه های متفتوت و در هر توشه پیغام ذی‌ربط را مشاهده می نماید پس برای جلوگیری از نمایش این پیغا که هکر نداند چه پیغامی است ( شناسه نا دارای اعتبار ) یا این که ( سر غلط ) , کد زیر را به پوشه Functions . php قالب وردپرس خودتون طولانی تر فرمائید تا دیگر این پیغام نادرست نمایش داده نشه . 


add _ filter ( ' login _ errors ' , create _ function ( ' $a ' , ( retu null; ( ) ) ; 
9 ) استفاده از سر عبور رمزنگاری شده برای ورود 

برای کد گذاری راز عبور در سمت خدمت دهنده ( ورود امن ) یعنی با امنیت بیشتری وارد گردید این مرود بیشتر در موسسات هاستینگ موجود است که برای ورود به دو روش ورود معمولی و ورود امن به عبارتی SSL وردپرس برای این عمل پلاگین ای دارااست به اسم Semisecure Login Reimagined که‌این قابلیت و امکان را به وردپرس بیش تر می کنه و از اسکریپت های جستن سر عبور خودکار ( کارایی های مکرر ) جلوگیری می نماید . 

10 ) حفاظت از تارنما وردپرس با آنتی ویروس 

یک کدام از از طریق های ارتقاء امنیت وردپرس جلوگیری از ویروسی شدن وبسایت هستش و شما میتوانید با نصب پلاگین آنتی ویروس تا حدی از این ویروسی شدن وردپرس جلوگیری فرمائید برای این فعالیت میتوانید از پلاگین AntiVirus استفاده فرمائید 

11 ) پیدایش رسانی وردپرس و پلاگین های وردپرس به ورژن های تازه 

مدام دقت داشته باشید در ورژن های تازه وردپرس و پلاگین های وردپرس باگ ها و نقص های قبل برطرف میشه و بایستی با مسافت بعداز ارائه ی ورژن ی تازه وردپرس و پلاگین ها رو پیدایش نمایید این پست را ببنید پیدایش رسانی وردپرس و پلاگین وردپرس 

12 ) سر عبور تنها برای یک توشه 

یک کدام از از سایر از طریق های ارتقاء امنیت در وردپرس استفاده از پلاگین به اسم One Time Password هستش , که سر عبور به مدیر تنها یک توشه اعتبار دارااست , تصور کنید به هر علتی بدون چاره شده برای رمز زدن به رئیس وب سایت به کافینت یا این که … بروید احتمالا در تاریخچه و … سیستم کافی نت داده ها شما ثبت شود و سبب ساز زخم به وب سایت شما شود , ولی با استفاده از این پلاگین شما برای هر توشه ورود به رئیس وردپرس یک راز نو دارید و هر راز تنها برای یک توشه ورود اعتبار داراست . 

13 ) استفاده از فایروال ( دیوارد اتشی ) 

دیوار اتشی نیز نظیر انتی ویروس فعالیت می کنه ( پیش گیری خوبتر از معالجه ) خوب تر است از یک فایروال توانمند برای وردپرس خویش استفاده نمایید و این 13 مورد از بخش ارتقاء امنیت وردپرس بود . 

در ابتدا به 13 روش عمل امد برای ارتقاء امنیت وبسایت وردپرس اشاره شد , و در زیر به نکته ی زیاد با اهمیت دیگه ای که می تونم اشاره کنم از یک سرود کارکشته استفاده نمائید ( هاست ) , ار سرور شما امنیت بالایی داشته باشید بدون شک هیچ زمان وب سایت شما هک نمی‌شود . 


منبع : بیگ تم

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 12:41

طراحی سایت در مشهد
امنیت وب سایت وردپرس یکی مهم ترین مباحث فعالیت با این سیستم مدیر محتوا است . شما هرچقدر نیز وب سایت خیر داشته باشید , در‌حالتی که از حیث امنیتی نتوانید تارنما را تامین فرمایید , مبتلا خلل خواهید شد . 

سیستم وردپرس به دلیل بدون‌پول بودن بخش مدیر محتوای خویش , و کدباز بودن آن , به راحتی بوسیله هکرها شناسایی شده و بعد از مدتی سریعا از روش باگ های امنیتی وردپرس وبسایت شما هک میگردد . 

عوامل بالا بردن امنیت وب سایت در وردپرس : 
هاست مستعمل 
نسخه وردپرس مصرف شده 
پلاگین های مستعمل در تارنما 
برای بالا بردن امنیت تارنما وردپرس , بایستی بر روی رویکرد های نفوذ به سیستم وردپرس آشنایی بدون نقص داشته باشید . درصورتی که که زمان ضروری برای آشنایی و کسب علم دراین مورد را ندارید می‌توانید از تیم ما برای تامین امنیت وبسایت وردپرس خویش یاری بگیرید . 

تامین امنیت وبسایت های وردپرسی با هزینه ی مضاعف مطلوب انجام خواهد شد . این هزینه علیه حمله ها احتمالی ای که به تارنما شما خواهد شد و بالا بودن سایتتان را به خطر خواهد انداخت فراوان دلخواه م سنجیده است . 

شما تنها با پرداخت 100 هزار تومان به طور سالیانه میتوانید امنیت تارنما وردپرس خویش را بوسیله مجموعه ما تضمین فرمائید . 

ما به شما امداد خوا‌هیم کرد وردپرس خویش را در قبال تمامی حمله ها هکرها و ربات های مخرب نگهداری کنیم . 

برای ارسال پیشنهاد از فرم تماس با ما امداد بگیرید و یا این که درخواست خویش را مستقیما به info@w3developers . ir ارسال فرمائید . 

دیگر سرویس ها وردپرس مجموعه ما : 
سرویس ها وردپرس : خرید هاست منحصر سیستم های مدیر محتوا وردپرس 
سرویس ها وردپرس : نصب و فعال‌ساز‌ی سیستم مدیر محتوای وردپرس بروی هاست 
سرویس ها وردپرس : نصب و فعال سازی گونه های پوسته های مهیا بروی سیستم مدیر محتوا وردپرس 
سرویس ها وردپرس : ساخت ساختار ماهر و دکورا سیون صفحه های و محتواگذاری 
سرویس ها وردپرس : پشتیبانی از همه تارنما های پباده سازی شده با سیستم مدیر محتوا وردپرس 
سرویس ها وردپرس : تامین امنیت تارنما های وردپرسی 
سرویس ها وردپرس : تولید دکان با وردپرس , ساخت درگاه های بانکی 
سرویس ها وردپرس : فراگیری استفاده از وردپرس , یادگرفتن استفاده از قالب و پوسته , یادگرفتن استفاده از افرونه های دارای اهمیت و پرکاربرد وردپرس 
سرویس ها وردپرس : با صرفه سازی وب سایت وردپرس ( سئو وردپرس ) , برای چشم شدن با کلمه ها با اهمیت معلوم در صفحه ها نخستین گوگل 
سرویس ها وردپرس : پباده سازی منحصر قالب و پوسته وردپرس 
پباده سازی وبسایت : پباده سازی وب سایت شرکتی 
جور بندی مطالب وبسایت 
خبر‌ها سایتاخبار تارنما 
خبرها شرکتاخبار کمپانی 
گسترش سایتتوسعه تارنما 
پباده سازی و گرافیکطراحی و گرافیک 
پباده سازی اینترنت سایتطراحی سایت 
کاوش فرمایید 
 

محل کار مجازی خویش را فعال سازی نمایید 
اسم و اسم و خانوادگی* 

پست الکرونیکی شما* 

شماره گوشی تلفن تماس* 

ثبت درخواست 
نقشه تجاری بیزینس شما 
نقشه تجاری کسب و فعالیت شما 
آیا برای کسب و عمل خویش نقشه تجاری پباده سازی کرده اید؟ 
برای پباده سازی و ساخت یک نقشه تجاری دلخواه با ما تماس حاصل نمایید 

۰۹۱۹۹۴۹۵۰۶۵ مهندس شوشتری 

سرویس ها ما 
اجراکننده تبلیغاتی 

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 448 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 12:29

فکر استراتژیکی در خصوص محتوا 

طراحی سایت در مشهد
اگر سوای یک طرح ریزی منظم و راهکار درست مبادرت به نشر محتوای تارنما خویش نمایید متاسفانه در دراز مقطع لطمه بزرگی به تجارت خویش وارد می کنید , این غلط را بخش اعظمی از صاحبان وبسایت مرتکب می‌شوند .
توان با یک نمونه بی آلایش نشان بخشید که چطور نداشتن راهکار در بلند بازه می‌تواند به شما جراحت برساند . 

یک کدام از شغل های که میتوانید در تارنما خویش انجام دهید این است که : پست الکرونیکی علاقمندان به تارنما خویش را گردآوری نمایید و با استفاده از ابزارهای جانور مثل فیدبرنر یوزرها علاقمند خویش را از نهایی داده ها تارنما , آگهی نمایید . . داستانی که می‌خواهم برای شما بیان کنم رخداد حقیقی و واقعی است که بر یک کدام از عزیزان و بلاگ نویس اینجانب زمین خورد . به سفارش اینجانب سیستم فیدبرنر گوگل را در وب سایت خویش نصب کرد . با دقت به عشق و علاقه ای که دوست اینجانب به زمینه مورد نظرش داشت روزمره داده ها جدیدی را در آن مسئله منتشر میکرد . همگی چیز عالی عالی پیش میرفت تااینکه یک روز برای بسط عمل یک سری نفر هم به مجموعه او بیش تر شدند و در شاخه های جدیدی آغاز به نوشتن کردند . اوایل فعالیت همگی چیز عالی پیش می‌رفت البته بعداز مدتی دوستداران پروپاقرص آن وب سایت که در هر مقاله بینش خویش را می نوشتند دیگر وارد تارنما نمی شدند اکثری از آنها خویش را از سیستم روزنامه حذف کردند . عامل حساس این رخداد این بود که مالک این وب سایت راهکار قابل قبولی برای ساخت محتوا در لحاظ نگرفته بود و منجر شده بود کاربرانی که عشق مند به وبسایت میباشند را از خویش براند . در هنگامی که محتوا می نویسید بایستی بدین نکته توجه فرمائید که مخاطبی که شما چه اشخاصی می باشند روز جاری وب لاگ ها و تارنما هایی پیروز می باشند که در یک حوزه تخصصی عمل کرده و محتوا نویسی می نمایند . به همین بهانه داشتن یک راهکار برای محتوا نویسی دوچندان دارای اهمیت و کلیدی است 

article _ image _ one _ 13 . jpg 
راهکار محتوا یعنی تاءمل استراتژیکی درباره ی محتوا 

فکر استراتژیک یعنی این که اذن ندهیم هر شخصی هر چه که مایل بود را در هر زمان که میخواهد در وبسایت ارسال نمایند . همگی محتوای وب سایت شما جزء برنامه تجاری شما می‌باشند راهکار محتوی همینطور یعنی : تطبیق محتوای وب سایت برای هدف ها تجاری . 

راهکار محتوا به عبارتی چیزی است که در دو مقاله قبل در زمینه ی آن کلام کردم راهکار محتوی یعنی تمرکز بر روی اشخاصی که می‌خواهیم با آن‌ها مکالمه ای ماهر باطن وبسایت داشته باشیم . 

راهکار محتوا یعنی بررسی در تک تک محتوا 

راهکار محتوا نویسی یعنی , پیام ها , رسانه ها , روش نوشتاری و سبک نوشتاری شما است . 

برای این که بتوانید یک راهکار عالی برای ساخت محتوا داشته باشید , ابتدا می بایست به سؤالاتی مانند زیر جواب دهید : 

•در هر قسمت از محتوا می‌خواهید چه پیام هایی را منتقل نمایید و هریک از این ها چه تأثیری بر انگیزه آخری شما دارا هستند ؟ 

•پیام های حیاتی تیم یا این که کمپانی شما چه است ؟ 

•از چه رسانه هایی می‌خواهید استفاده نمایید ؟ 

•محتوا را از چه طریقی و با چه ابزارهایی منتشر کنیم ؟ 

محتوا تمام چیزی است که درون وبسایت شما برای مخاطب نمایش داده میشود مثل : 

•چارت ها و آمارها 

•تصاویر گرافیکی 

•متن 

•جداول 

•فرم ها 

•فایل های صوتی 

•فایلهای پی دی اف 

•ویدئو ها 

•بلاگ ها 

•انجمن 

راهکار ساخت محتوا مشتمل بر کلیه شبکه های ارتباطی میگردد 

همواره به‌این نکته اعتنا فرمائید که محتوا یعنی رابطه و مکالمه با مخاطب بدین ترتیب در صورتی نتوانید با مخاطب خودتان بخوبی مکالمه داشته باشید و درصورتی که که نتوانید رابطه نیکی با آن‌ها برقرار نمائید مطمئناً آنها به تارنما شما عشق و علاقه مند نخواهند شد . 

البته در راهکار محتوا نویسی مهم‌ترین بخش با صرفه سازی وب سایت برای موتورهای کاوش یا این که سئو هست . علاوه بر این که محتوای خودتان را برای مخاطب می نویسید می بایست به طوری بنویسید که موتورهای کاوش هم بتوانند آن را به خیر در نمایند و ترافیک متبوع را در اختیار شما قرار دهند . 

در مقاله ها بعدی راجع‌به طریق نوشتن محتوایی که گوگل را به تارنما شما عشق و علاقه مند می نماید می نویسیم .
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 270 تاريخ : يکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت: 15:54

 

کیف دوشی یکی از لوازم جانبی کاربردی و مفیدی است که تقریباً در کمد لباس هر شخصی پیدا می شود. در میان انواع کیفها، کیف دوشی به خاطر نحوه  استفاده بسیار کاربردی و کارراه انداز است. خانمی که ناچار است علاوه بر به همراه داشتن لوازم ضروری خود، مراقب کودکان خویش هم باشد یا شخصی که پس از ساعات کاری برای منزل خود خرید کرده و آن‌ها را حمل می‌کند، نیاز به یک کیف دوشی دارند تا بتوانند از دست‌های خود راحتی استفاده نمایند.

بهتر است انتخاب یک کیف دوشی مناسب، زیبا و راحت بر اساس معیارهای خاصی انجام گیرد که در ادامه به این موارد اشاره می کنیم.

استفاده از کیف دوشی منحصر به مردان یا زنان نیست و همه می توانند به سادگی و در شرایط گوناگون از این نوع کیف بهره ببرند. استفاده از کیف دوشی در سفر نیز کارایی زیادی داشته و امنیت بیش‌تری را تأمین می‌کنند.

کیف دوشی همان طور که از نامش پیدا است، اغلب بر روی شانه قرار دارد. بنابراین، دسترسی آسان به محتویات کیف در حالتی که هنوز بر شانه آویخته است یکی از ضروری‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه گردد. محل قرار گیری جیب‌ها و زیپ‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانید در حالت آویزان به آن‌ها دسترسی داشت باشید و به راحتی آن‌ها را باز کنید.

کیف دوشی

بهتر است برخی از جیب‌ها و ترجیحاً جیب اصلی کیف به صورت آهن ربایی باز و بسته شود. اغلب این کیف‌ها دارای دو یا چند جیب داخلی هستند که از وسط به یکدیگر متصل بوده و فضای کافی را برای قرار دادن اشیاء گوناگون در اختیارتان قرار می‌دهند. بعضی از کیف‌های دوشی اساساً باز بوده و دارای هیچ نوع چفت و بستی نیستند. گرچه استفاده از این نوع کیف بسیار آسان‌تر است، اما ایمنی کم‌تری داشته و به کار بردن آن‌ها امن نیست.

یکی دیگر از نکات مهمی که در انتخاب یک کیف دوشی باید در نظر گرفته شود، تعداد جیب‌های آن و دارا بودن فضای مناسب برای حمل لوازم جانبی و اشیاء گوناگون است. شما به عنوان یک مصرف کننده باید فضاهای متعددی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید وسایل مختلف خود را به خوبی طبقه بندی کرده و آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کنید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

جیبهای داخلی کیف

در این قسمت می توانید انواع کیف‌ دوشی از چرم طبیعی را در فروشگاه اینترنتی نوزده ببینید.

علاوه بر آن چه که گفته شد، لازم است که یک کیف دوشی دارای بند محکم و در عین حال، راحتی باشد که به سادگی پاره نشود و به شانه‌های شما نیز آسیب نزند. بهتر است این بند، پهن بوده و طول آن هم قابل تنظیم باشد. استفاده از زنجیر یا برخی بندهای باریک اصلاً مناسب نیست. چرا که به سادگی می‌توانند موجب آسیب دیدن شانه‌های شما گردند. . برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مطلب « چگونه با انتخاب کیف دوشی مناسب از آسیب به ستون فقرات جلوگیری کنیم؟» را بخوانید.

توصیه می‌شود که در صورت امکان به وزن نهایی کیف دوشی خود توجه کرده و از قرار دادن هم زمان چندین کالای سنگین در آن اجتناب کنید. زیرا همراه داشتن یک کیف دوشی سنگین می‌تواند موجب بروز مشکلات گوناگونی از قبیل درد گردن، درد شانه، درد پشت، سردرد، درد دست و…. بسیاری دیگر گردد.

پس، بهتر است در عین حالی که در مورد صرف بودجه و انتخاب کالای خریداری شده دقت می‌نمائید به سلامت خود نیز توجه کرده و توصیه‌های مربوط به آن را جدی بگیرید.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 538 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 14:41

به تازگی یکی از تحلیل گران موسسه KGI ادعا کرده است که اپل در اواسط سال 2018 اقدام به معرفی نسل جدید هدفون های خود خواهد کرد. این هدفون ها به احتمال زیاد بی سیم هستند و از نظر طراحی به محصولات Beats نزدیک هستند. این هدفون ها دارای طراحی خاصی هستند و اپل به آنها بسیار امیدوار است زیرا در گذشته با فروش محصولات Beats به این نتیجه دست یافته که سرمایه گذاری در بخش طراحی و توسعه هدفون های خاص سود آور است.
در کنار تحلیل گر KGI، نشریه Bloomberg نیز اذعان دارد که اپل به زودی نسل جدید AirPods خود را معرفی خواهد کرد!
موسسه KGI و نشریه هایی نظیر Bloomberg قابل اعتماد هستند زیرا در گذشته نیز با لو دادن طرح های اپل، بسیاری از کاربران را با خبر کردند.
معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 499 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 13:50

مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع غذابی و کشاورزی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: شایعات مبتنی بر استفاده از گوشت‌های حرام برای تهیه سوسیس و کالباس را رد می‌کنیم و پاسخگوی ابهامات مردم هستیم.

خرید اینترنتی گوشت مرغ
غلامرضا امینی اظهار کرد: در کشور بیش از ۶ هزار واحد تولیدی در زمینه صنایع غذایی، کشاورزی، بهداشتی و حلال تحت نظارت سازمان استاندارد هستند که این واحدهای تولیدی بیش از ۱۲ هزار پروانه کاربرد علامت ملی استاندارد را دریافت کردند.
وی افزود: هرگاه علامت استاندارد بر روی مواد غذایی دیده می‌شود باید به دو نکته اساسی حتما توجه شود؛ یکی اینکه آنچه به سلامت مردم می‌تواند مضر باشد حتما منطبق با استانداردها است و دوم اینکه برچسب موارد مصرف هر کالا بر روی آن درج شده است.
امینی تصریح کرد: کنترل‌ها فرآیندی دارد که هم از واحد تولیدی از طریق سیستم کنترل کیفیت واحد تولیدی صورت می‌گیرد و هم از طریق بازرسی محصول انجام می‌دهیم و در استان تولیدکننده مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه در طرح کنترل بازار در استان‌ها، ۱۴ هزار نمونه از بازار جمع‌آوری شده و انطباق بیش از ۸۵ درصد در فرآورده‌ها وجود داشت به طوریکه خوشبختانه بحران غذایی در کشور نداریم و انطباق بسیار بالاست، تأکید کرد: سوسیس و کالباس همانند سایر محصولات مشمول طرح استاندارد اجباری در واحدهای تولیدی، توسط استاندارد تحت نظارت قرار گرفته و محصول سالمی را روانه بازار می‌کنیم.
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع غذابی و کشاورزی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه استانداردها باید درباره بذرها و سموم کشاورزی رعایت شود که نظارت‌ها برعهده جهادکشاورزی است، یادآور شد: محصولات تراریخته مشمول قوانین اداره استاندارد نیست و تنها در دو محصول غذای کودک و برنج تراریخته‌ها عملیاتی می‌شود.
وی با اعلام اینکه ۵۰۰ واحد در استان همدان تحت پوشش اداره استاندارد است که ضریب نفوذ استاندارد در همدان صددرصد است، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۲۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر شده که ۷۲۶ نوع فرآورده را تحت پوشش فعالیت قرار دادند.
امینی بازرسی از مراکز عرضه و توزیع را یکی از اقدامات خوب اداره استاندارد همدان عنوان و تأکید کرد: امسال این نهاد بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ مرکز عرضه و توزیع را بازدید کرده است.
ما نخواسته‌ایم به محور توسعه فکر کنیم
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع غذابی و کشاورزی سازمان ملی استاندارد ایران همچنین در گردهمایی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان همدان، گفت: مدیران کنترل‌کیفی نقش بسزایی در پیاده کردن استانداردها در جامعه و واحدهای تولیدی دارند.
غلامرضا امینی اظهار کرد: با تأمل در اسناد بالادستی شاهد خواهید بود که به حوزه کیفیت و استاندارد توجه ویژه‌ای شده به‌طوریکه بند ۲۴ ابلاغیه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پوشش استاندارد متمرکز شده است.
وی با بیان اینکه نیازمندیم در کشور براساس اسناد بالادستی برای رسیدن به چشم‌اندازها، به استاندارد برسیم، افزود: علاوه بر ابلاغیه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور در منشور حقوق شهروندی و رئیس مجلس نیز بارها به مقوله استانداردسازی تأکید داشته‌اند.
امینی اضافه کرد: محور توسعه در کشورهایی که نیروی انسانی کافی و قابلیت‌های فراوان دارند، باید به سمت تولید سوق داده شود که این مسأله درباره ایران محقق نشده به طوریکه محور اقتصاد در کشور نفت خام است و این نشان می‌دهد ما نخواسته‌ایم به محور توسعه فکر کنیم.
وی با اشاره به اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس و اراک با بالاترین کیفیت اقدام به تولید بنزین می‌کنند و این اهمیت استاندارد را نشان می‌دهد، به نقش مدیران کیفی در پیشبرد اهداف کشور در مسیر استانداردسازی، ادامه داد: اگر در صنعت و خدمت تحول ایجاد شود کشور توسعه خواهد یافت.
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع غذابی و کشاورزی سازمان ملی استاندارد ایران با ابیان اینکه در نظام جهانی سیستم کنترل غذا به سمت تمامیت هدایت شده که این مسئولیت در ایران برعهده سازمان استاندارد است، خاطرنشان کرد: کلیه سیاست‌گذاران کشور به این نتیجه رسیده‌اند که نظام استانداردسازی باید پیاده شود و تمامی نهادهای ذیربط باید در این سیستم قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران بیش از ۱۰۰ هزار نیرو دارد که ۲۶ هزار نفر از متخصص‌ترین اینها مدیران کنترل کیفیت هستند، یادآور شد: کشورها از نظر استانداردسازی به دو نوع کششی و یا فشاری تقسیم می‌شوند.
امینی ادامه داد: اگر کشوری در نظام تولید خود استاندارد را پیاده کند، کشور در مسیر توسعه پایدار حرکت کرده و اصطلاحا گفته می‌شود نظام تولیدی به استاندارد کشش دارد و در صورتی‌که نظامی استانداردها را رعایت نکند باید به ناچار و اجباری استاندارد را بپذیرد.
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع غذابی و کشاورزی سازمان ملی استاندارد ایران خطاب به مدیران کیفی حاضر در جلسه اظهار کرد: از طریق پیاده‌سازی و تجدیدنظر استانداردها راه را برای ارتقاء استانداردها هموار کنید.
وی تأکید کرد: تخصصی که در مدیران کنترل کیفیت وجود دارد، می‌تواند به عنوان یکی از بال‌های پرواز سازمان استاندارد در افق ترسیم شده باشد و با بال دیگر که همان نیروهای سازمان است، می‌توان جامعه خوبی را ترسیم کرد.
مدیرکل استاندارد استان همدان نیز گفت: باید با همت بیشتر باید بین تولیدکنندگان فضای رقابت ایجاد کرده و کیفیت محصولات را بیش از پیش ارتقاء دهیم.
محمد مددی افزود: بعد از سال‌ها پیگیری، در دی‌ماه قانون تقویت و توسعه استاندارد کشور توسط رئیس جمهور ابلاغ شد که با کمک مدیران کنترل کیفی می‌توانیم استاندارد را در جامعه پیاده کنیم.
وی خطاب به 400 نفر از مدیران کنترل کیفی موجود در موضوعات مختلف در سطح استان اظهار کرد: به هیچ عنوان تجربیات و دانش خود را دست کم نگیرید چرا که مسئولیت مهم و خطیری است.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 251 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 13:25

طراحی سایت در مشهد
امنیت وب سایت وردپرس یکی مهم ترین مباحث فعالیت با این سیستم مدیر محتوا است . شما هرچقدر نیز وب سایت خیر داشته باشید , در‌حالتی که از حیث امنیتی نتوانید تارنما را تامین فرمایید , مبتلا خلل خواهید شد . 

سیستم وردپرس به دلیل بدون‌پول بودن بخش مدیر محتوای خویش , و کدباز بودن آن , به راحتی بوسیله هکرها شناسایی شده و بعد از مدتی سریعا از روش باگ های امنیتی وردپرس وبسایت شما هک میگردد . 
سئو در مشهد
عوامل بالا بردن امنیت وب سایت در وردپرس : 
هاست مستعمل 
نسخه وردپرس مصرف شده 
پلاگین های مستعمل در تارنما 
برای بالا بردن امنیت تارنما وردپرس , بایستی بر روی رویکرد های نفوذ به سیستم وردپرس آشنایی بدون نقص داشته باشید . درصورتی که که زمان ضروری برای آشنایی و کسب علم دراین مورد را ندارید می‌توانید از تیم ما برای تامین امنیت وبسایت وردپرس خویش یاری بگیرید . 

تامین امنیت وبسایت های وردپرسی با هزینه ی مضاعف مطلوب انجام خواهد شد . این هزینه علیه حمله ها احتمالی ای که به تارنما شما خواهد شد و بالا بودن سایتتان را به خطر خواهد انداخت فراوان دلخواه م سنجیده است . 

شما تنها با پرداخت 100 هزار تومان به طور سالیانه میتوانید امنیت تارنما وردپرس خویش را بوسیله مجموعه ما تضمین فرمائید . 

ما به شما امداد خوا‌هیم کرد وردپرس خویش را در قبال تمامی حمله ها هکرها و ربات های مخرب نگهداری کنیم . 

برای ارسال پیشنهاد از فرم تماس با ما امداد بگیرید و یا این که درخواست خویش را مستقیما به info@w3developers . ir ارسال فرمائید . 

دیگر سرویس ها وردپرس مجموعه ما : 
سرویس ها وردپرس : خرید هاست منحصر سیستم های مدیر محتوا وردپرس 
سرویس ها وردپرس : نصب و فعال‌ساز‌ی سیستم مدیر محتوای وردپرس بروی هاست 
سرویس ها وردپرس : نصب و فعال سازی گونه های پوسته های مهیا بروی سیستم مدیر محتوا وردپرس 
سرویس ها وردپرس : ساخت ساختار ماهر و دکورا سیون صفحه های و محتواگذاری 
سرویس ها وردپرس : پشتیبانی از همه تارنما های پباده سازی شده با سیستم مدیر محتوا وردپرس 
سرویس ها وردپرس : تامین امنیت تارنما های وردپرسی 
سرویس ها وردپرس : تولید دکان با وردپرس , ساخت درگاه های بانکی 
سرویس ها وردپرس : فراگیری استفاده از وردپرس , یادگرفتن استفاده از قالب و پوسته , یادگرفتن استفاده از افرونه های دارای اهمیت و پرکاربرد وردپرس 
سرویس ها وردپرس : با صرفه سازی وب سایت وردپرس ( سئو وردپرس ) , برای چشم شدن با کلمه ها با اهمیت معلوم در صفحه ها نخستین گوگل 
سرویس ها وردپرس : پباده سازی منحصر قالب و پوسته وردپرس 
پباده سازی وبسایت : پباده سازی وب سایت شرکتی 
جور بندی مطالب وبسایت 
خبر‌ها سایتاخبار تارنما 
خبرها شرکتاخبار کمپانی 
گسترش سایتتوسعه تارنما 
پباده سازی و گرافیکطراحی و گرافیک 
پباده سازی اینترنت سایتطراحی سایت 
کاوش فرمایید 
 

محل کار مجازی خویش را فعال سازی نمایید 
اسم و اسم و خانوادگی* 

پست الکرونیکی شما* 

شماره گوشی تلفن تماس* 

ثبت درخواست 
نقشه تجاری بیزینس شما 
نقشه تجاری کسب و فعالیت شما 
آیا برای کسب و عمل خویش نقشه تجاری پباده سازی کرده اید؟ 
برای پباده سازی و ساخت یک نقشه تجاری دلخواه با ما تماس حاصل نمایید 

۰۹۱۹۹۴۹۵۰۶۵ مهندس شوشتری 

سرویس ها ما 
اجراکننده تبلیغاتی 

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 449 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 13:06

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به عکاسی علاقه مند هستید و دوست دارید عکس های خود را به فیلترهای مختلف ویرایش کنید این اپ حرفه ای را همین الان دانلود کنید. 

این اپلیکیشن که حدود 3.99 دلار در اپ استور به فروش می رسید الان به مدت محدود در اپ استور رایگان شده است. خرید گیفت کارت

شما در این برنامه قادرید علاده بر استفاده از فیلتر های گوناگون خود برنامه به ساخت قیلتر ها و افکت های ممورد علاقه خود نیز بپردازید و ان گونه که خود تمابل دارین انها را طراحی نمایید. علاوه بر ان شما می توانید با این نرم افزار پیشرفته به اضافه کردن متن به تصویر خود نیز پرداخته و شکل و شمایل جدید و نوینی به ان اضافه نمایید. سیاه و سفید کردن عکس ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

از سایر امکانات این اپ فوق العاده می توان به ابزار تصحیح کننده عکس اشاره کرد که قادر است در کسری از ثانیه کیفیت کلی عکس را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین وجود فیلترها و افکت های منحصر به فرد و زیبا در دسته بندی های مختلف همچون Portrait و Urban قطعاً جلوه منحصر به فردی را با تصاویرتان می بخشد.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 13:28

کله ‌پاچه یک غذای بسیار چرب و پرانرژی است و از پروتئین بالا و با کیفیتی برخوردار است.

کله پاچه مفید برای بافت‌های بدن
 مرتضی صفوی گفت: پروتئین موجود در کله‌ پاچه برای رشد و ترمیم بافت‌های بدن بسیار مفید است.

این متخصص تغذیه در گفت و گو با فارس افزود: کله ‌پاچه یک غذای بسیار چرب و پرانرژی است و از پروتئین بالا و با کیفیتی برخوردار است.

 

به گزارش فرهنگ نیوز، مرتضی صفوی در رابطه با خواص درمانی پاچه گوسفند و گاو اظهار داشت: پاچه گوسفند در مقایسه با سایر قسمت‌های آن که مورد مصرف غذایی قرار می‌گیرد چربی کمتری دارد و منبع پروتئینی مناسب برای بدن به شمار می‌رود.
وی افزود: پاچه گوسفند و گاو به دلیل اینکه حاوی کلسیم زیادی است مصرف آن برای درمان پوکی استخوان و افرادی که مدام دچار شکستگی استخوان می‌شوند، مناسب است.

مهم ترین خاصیت پاچه گوسفند: رفع گرفتگی صدا و سرفه‌های خشک

افرادی که قدرت حسی آنها افزایش یافته و صداها یا بوهای کم، آزارشان می‌دهد(حواسشان حساس‌تر از معمول شده است)، با مصرف پاچه مشکلشان بهبود می‌یابد.

این متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه مصرف مغز گاو و گوسفند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، تصریح کرد: هر مغز گاو و گوسفند به اندازه 8 تخم مرغ کلسترول داشته بنابراین مصرف آن برای بدن ضرر دارد، البته مصرف مقدار اندک آن در فواصل طولانی برای نوجوانان در حال رشد موردی ندارد.

صفوی با اشاره به اینکه بدن انسان روزانه به 3 واحد گوشت و پروتئین نیاز دارد، گفت: زبان گوسفند 3 واحد و پاچه 2 واحد پروتئین به شمار می‌رود، بنابراین بیمارانی که کلسترول داشته و یا دچار نقرس هستند نباید از کله‌پاچه استفاده کنند.
خرید گوشت قرمز
وی افزود: مصرف آبغوره، نارنج و لیموی تازه به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان همراه کله‌پاچه جذب چربی را کاهش می‌دهد، همچنین بهتر است کله‌پاچه را به عنوان غذای اصلی و در وعده ظهر استفاده کنیم.

این متخصص تغذیه اظهار داشت: افرادی که عادت دارند هنگام ظهر، وعده ناهار را زودتر میل کنند، بهتر است از مصرف کله‌پاچه برای صبحانه بپرهیزند.
معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 12:49

طراحی سایت در مشهد
آموزش پباده سازی وبسایت
از روز جاری بخش جدیدی را برای شما دوستان خوب در لحاظ گرفته ایم . این بخش مشتمل بر فراگیری قدم به قدم فراگیری می‌باشد که کارایی میگردد هر هفته مقاله ای در این مورد به شما دوستان ارائه نماییم . در اولی نصیب از این محرمانه آموزشها با ما باشید .

بهینه سازی سایت

این زمان آموزسی مبتنی بر کتاب Build Your Own Website The Right Way Using HTML & CSS از انتشارات Sitepoint است .

چه اشخاصی بایستی این کتاب را بخوانند؟

این کتاب برای افرادی اثرگذار است که از فراگیری پباده سازی تارنما اطلاعی ندارند و می‌خواهند جدید به عده طراحان وب سایت ملحق شوند پس مسلما از معمولی ترین نکات آغاز میشود .
این کتاب شمارا با HTML و CSS آشنا می‌کند و رویکرد را برای ساخت یک وبسایت استاندارد به شما نشان میدهد . ذکر این نکته واجب است که ترجمه خط به خط کتاب ارائه نمی‌شود و چیزی که تحت عنوان برداشت فردی اینجانب یک طراح تارنما ( بهزاد علی بیگی ) از کتاب هست در قالب مقاله‌ها فراگیری پباده سازی وبسایت برای شما ابلاغ خواهد شد .
عملکرد می‌کنم در هر مقاله حداکثر یک فصل از کتاب را یادگرفتن دهم و مسلما با بازخوردی که از خواننده‌گان خواهم گرفت کیفیت فعالیت و نیز چنین وسعت عمل را ارتقا خواهم اعطا کرد .
فصل اولیه :
Setting up Shop

این فصل در واقع مهیا کردن کامپیوتر برای عمل , پیشین از زدن اولی طرح شماست .
پیشین از اینکه تارنما خودتان را بسازید , باید کامپیوتر خویش را برای فعالیت مهیا فرمایید که دربرگیرنده برنامه هایی است که یا این که در سیستم شما مو جود هست و یا باید آن‌ها‌را نصب فرمائید .
برنامه های متعددی در بازار جان دار می‌باشد البته در صدر از برنامه های بدون پول و قابل دسترس استفاده میکنیم .
وسایل و برنامه های اساسی که شما نیاز دارید :

1 - وسیلۀ ابتدایی برای دستکاری فولدر های متنی که در واقع برگه اینترنت شما‌را در بر می گیرد
2 - یک مرورگر ( web browser ) برای دیدن صفحه ها اینترنت در آن
3 - ارسال کردن برگه تارنما به محیط وب با استفاده از ftp client

زیرا بیشتر یوزرها ما درایران از ویندوز استفاده می نمایند پس ابزارهای جانور در ویندوز را بررسی خوا‌هیم کرد .

ابزارهای اول در ویندوز برای فراگیری پباده سازی وبسایت :

1 - ادیت کردن نوشته : برای ادیت کردن نوشته در ویندوز می‌توانید از Notepad استفاده فرمائید . این نوشته , به عبارتی صفحۀ اینترنت است .
برای دسترسی به‌این برنامه در محیط ویندوز مسیر زیر را طی نمائید :

Start > All Programs > Accessories > Notepad

design - web - 01 . jpg
2 - دیدن خروجی پوشه : برای دیدن عمل خروجی باید از مرورگر و یا این که browser استفاده کنیم . مرورگرهای متفاوتی موجود است که مشاجره آن‌ها مضاعف مفصل است البته در محیط ویندوز مرورگر Inteet Explorer در اختیار است .
شما می‌توانید آن را در دسکتاپ خویش و یا این که Quick Launch ویا فایل برنامه ها و یا این که در منوی start پیدا فرمائید .

design - web - 02 . jpg

3 - برای پست کردن کاغذ به محیط اینترنت از امر ftp استفاده خوا‌هیم کرد که در‌پی به آن اشاره می کنم .
۰ تا ۱۰۰ یادگرفتن پباده سازی تارنما

در حالتی‌که می خواهید پباده سازی تارنما را از ابتدا , یعنی وقتی که تنها یک ایده در ذهن دارید تا تبدیل شدن آن به یک وب سایت حرفه‌ای دنبال فرمائید , فراگیری ویدیویی پارسی ۰ تا ۱۰۰ یادگرفتن پباده سازی سایت , رویه حلی ایده‌آل برای شماست .

ابزارهای دیگر فراگیری پباده سازی تارنما :

برای ادیت کردن صفحه ها خویش می‌توانید از برنامه NoteTab استفاده کرد . مزیت استفاده از آن اینست که می‌توانید تب های مختلفی را برای صفحه های گوناگون گشوده فرمائید و بعداز بستن نیز در یاد ش می‌ماند و برای دفعه آن‌گاه نیز گشوده میماند .

design - web - 03 . jpg
آن را از این نشانی دانلود نمائید .

همینطور مرورگرهای گوناگونی موجود هست که استفاده از آنان‌را در کنار Inteet Explorer سفارش می‌کنم . ولی در اینجا از یکی شایسته ترین آن ها را اسم میبرم : firefox

design - web - 04 . jpg

البته همگی موادتشکیل دهنده که نوشته نیستند شما برای دستکاری عکس نیز به برنامه هایی نیاز دارید که می‌توانید از برنامه های زیر استفاده فرمایید :
Adobe photoshop
Adobe fireworks
Picasa
سفارش اینجانب استفاده از فتوشاپ است , نگران نباشید یادگیری آن برای کاربرد اینترنت راحت است .

تراز انتها – تصحیح کردن مکانی است برای پوشه های تشکیل شده :

بعداز ساختن پوشه های خویش مدیر آن ها زیاد با اهمیت است و اینکه در کجا پوشه اساسی و در کجا تصاویر قرار گیرد و به همین ترتیب تمام عنصرها تارنما .
شما بایستی یک پوشه بسازید و تمام موادسازنده وبسایت خویش را در آن قرار دهید . فرض نمایید در دسکتاپ خویش میخواهید یک سایت بسازید .

Right click > new > folder

بعد از آن اسم تارنما را تعیین فرمایید . هم اکنون یک فایل دارید که فولدر دارای اهمیت به همراه تصاویر و css , html , … . . را درون آن قرار می دهید .

نگران نباشید با نیز پیش میریم و به کلیه موردها خوا‌هیم رسید .
در فصل سپس شما او‌لین تارنما خودتان را می سازید .

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : بهینه سازی سایت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 12:34

خرید گیفت کارت

 


گیفت کارت در واقع یک کالای فیزیکی حاوی یک کد میباشد که با وارد نمودن آن کد در دستگاه خویش می‌توانید یک اعتبار مجازی به دست آورید که از روش آن بتوانید کالای دیجیتالی مانند ترانه و بازی و کتاب و غیره خریداری کنید . 

گیفت کارت در واقع یک کارت هدیه می باشد که میتوانید آن را به افرادی که دوست دارید هدیه دهید که اما در کشور ایران بخش اعظم مصرف فردی دارد . 

 

گیفت 
کارت چه میباشد ؟ گیفت 
کارت چیست ؟ 

گیفت 
کارت اشکال مختلفی دارد : گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی استور ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس و غیره 
در مغازه ما به نشانی http://itunes-giftcard .ir گیفت کارت آیتونز اپل استور و گوگل پلی استور هم پا با اسکن از کارت فیزیکی قابل ارائه است . 

پس از خرید گیفت کارت آیتونز و خرید گیفت کارت گوگل پلی استور فورا کد کارت را اخذ می‌کنید و هم چنین کارت برایتان اس ام اس و از طرز نشانی اینترنتی ارسال می گردد . پس از آن هم نسخه برداری فیزیکی را در آدرس اینترنتی خویش دریافت میکنید . 

گیفت کارت آیتونز یا گیفت کارت اپل استور در مبالغ گیفت کارت آیتونز ۱۰ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۱۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۲۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۵۰ دلاری و گیفت کارت آیتونز ۱۰۰ دلاری به فروش می‌رسد . 

گیفت کارت گوگل پلی استور در مبالغ گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۰ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۵ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۲۵ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۵۰ دلاری و گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۰۰ دلاری به فروش میرسد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 472 تاريخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت: 18:12

طراحی سایت در مشهد

اولین گام حیاتی در پباده سازی سایت برای هر کسب و کاری اینه که یه فهرست از هدف ها کاریش تنظیم کنه و ببینه چطوری میتونه برای تمامی بازدیدکننده ها اون انگیزه رو عملی کنه . پباده سازی گرافیکی , وایر - قاب , نوشتن پیام تبلیغاتی , تمامی پس از این تراز اند . هنگامی بدونید وبسایت قراره چه کاری انجام بده , همگی برای شرکتتون خوبه و نیز برای بازدیدکننده های مختف مد نظرتون , تا بتونید نیازهای هر تیم رو در لحاظ بگیرید . 

آشنایی این مخاطبان و آن‌گاه ساخت پروفایلهای رفتاری و هدف ها خرید هر کدوم از این مخاطبها می بایست قسمتی از پروسه اول کارمون باشه . این عمل از اون چیزی که عمده مردمان فکر می‌کنند سختتره . ما هنگامی از مشتریهامون می‌پرسیم , مهیا اند که تمامی چیز رو در رابطه کاربرها و خریدارهاشون بگن , در رابطه بازارهای متفاوت , اهدافش و غیره . این داده ها تنها برای شروعه . 

بهینه سازی سایت
تو این مقاله می خواهیم برای اینترنت سایتی که با موفقیت برای تأمین نیازهای تمامی مشتریهاش از گروههای مختلفی که می باشند , طرح ریزی کنیم . 
شناسایی گروههای متعدد بازدیدکننده 
این مراحل با فهرست بندی گروههای مشتریهای فعلی که می‌شناسیم استارت میشه . این گروهها مبتنی بر معیارهای مختلفی میتونن تقسیم بندی بشن که به دسته کسب و عمل بستگی داره , البته مرسوم ترین معیارها عبارتند از : 
این‌که به کدام جور از تولیدها عشق دارا هستند 
به کدام سرویس ها عشق و علاقه دارا‌هستند 
مدل صنعت 
حالت جغرافیایی 
گونه ارتباطشون با کمپانی ( برای مثال کارمند , مشتری , کارمند آتی ) 
انگیزه از بازدید 
سطح ای از مراحل خرید که استفاده کننده در اون قرار داره 
تو این تراز بایستی بسط دهنده روی مشتریها عمل کنه , زیرا قابلیت و امکان داره بعضا از این گروهها برای طرح ریزی استراتژیک , ملاحظات خاصی نداشته باشند . 
بعداز اینکه که‌این گروهها معین شدند , می بایست مبتنی بر ارزشی که برای کسب و فعالیت دارا هستند , حق تقدم بندی بشن . این پیش فرض اشتباهیه که بگیم کلیه کاربرها اگه روی تارنما به داده ها مد نظرشون نرسند ازش بیرون میشن . اگه مسیریابی وبسایت راحت باشه و پباده سازی منطقی و منزه باشه , خیلی از کاربرها روی تارنما میمونن و قسمتهای مختلفشو میگردن تا بالاخره چیزی رو که میخواستن پیدا نمایند . پس برای این‌که کاری کنیم تا کاربرها بیشتر , وب سایت رو بگردند , بایستی مسیریابی راحتی روی تارنما بذاریم . 
شناسایی مشکلات پباده سازی فعلی 
معمولا هنگامی مشتری تصمیم میگیره سایتشون نوسازی کنه که تارنما نتونه به هدفش برسه . با این‌که احتمال دارد نظارت رفتارهای استفاده کننده روی وبسایت , نشون بده کاربرهایی که وارد تارنما میشن همون اشخاصی میباشند که مد نظرمون بودند , 
سطح بعدی اینه که تارنما فعلی رو ببریم زیر ذره بین و خلق استفاده کننده رو بررسی کنیم تا به‌این نتایج برسیم : 
تشخیص گروههای بازدیدکننده که از روش وبسایت در یه راستا و چهت نیل به یک انگیزه جنبش می کنند . 
سختی ها فعلی که بر راز شیوه این گروهها قرار داره . 
نقاط ورود بزرگی به غیر از ورقه اساسی که بازدیدکننده ها روش فرود در بین . 
نرخ خروج در صفحه های متعدد و توجه مضاعف در اون صفحاتی که جايگاه ای فراتر یا این که زیر خیس از جايگاه میانگین گرفته اند . 
صفحاتی که نرخ خروجشون بالاست . 
مراحلی بی نتیجه و متعددی پیش روی یک مجموعه استفاده کننده خاص از هنگامی وقتی که وارد تارنما میشن تا هنگامی که به نقطه تبدیل شدن به مشتری میرسند . 
بخش هایی از سایت که هیچ کدوم از گروههای بازدیدکننده نمیخواستند ببینند . 
با این داده ها , می بایست مسائلی رو که سد منش بازیددکننده میشن و نمیذارن به مشتری تبدیل بشه رو تمیز فرمایید . علاوه بر این پباده سازی اینترنت بایستی طوری باشه که به گروههای گوناگون کاربری سرویس ها رسانی کنه . 
ساخت بازدیدکننده انگیزه ( بیرون از گروههای بازدیدکننده 
اگه بخواهید این گروهها رو به طور شخص شخص ملاحظه کنید و همت نمایید سایتی گسترش بدید که برای همگی گروههای گوناگون سرویس ها رسانی کنه , می بایست در انتظار فاجعه باشید . فیض پایانی همچین پباده سازی ای به احتمال بسیار یه قالب لبریز هرج و مرجه که همگی رو گیج میکنه و با هیچ کس واضح کلام نمیکنه . هدفتونو بذارید روی محدود کردن پیکربندی مسیریابی کاغذ فرود و برندسازی به زبون معمولی و مشخصی که برای کلیه گروههای انگیزه روشن باشه . اولی گام فشرده کردن نیازهای گروههای مجزای اینترنت سایته تا بتونیم به تمامی سرویس رسانی کنیم . می بایست قبلش یک‌سری تا از گروههای کلیدی مخاطب نخستین رو بشناسید , برای این عمل از این روشها امداد بگیرید : 
نخستین , با استفاده از بررسی داده های انباشته شده , جهت تشخیص رفتارهای اول 
مسلما در تحقیقی که در بخش گذشته گفتیم , می‌بینیم که تعداد یه خرده از مخاطبان از نقطه ورود تا پایان , از مسیر مشابهی میرن . این مجموعه میشن جزو گروهی که شاید هدفشون از بازدید وبسایت , یکسان بوده . سود می بایست مخاطبانی باشند که از گروهی از بازدیدکننده ها با نیازها و هدف ها شبیه به‌وجود اومده اند که میتونن بطور مؤثری از روش سایت تازه از ورقه فرود به نقطه انگیزه ( خرید از تارنما ) برسن . 
نکته : اعتنا به تفاوت بین گروههای کاربری با مخاطبهای فعلی که تو این سطح داریم ازشون سخن می کنیم مهمه . پیام تبلیغاتی روی برگه فرود نو و صفحه ها تبدیل مشتری می بایست با تمامی گروههای کاربری مختلفِ داخل مخاطبهایی که درین صفحه های در حرکتند سازگار باشه . 
علاوه بر این , احتمال داره که یه گروههای مشخصی از بین این مخاطبها از حیث سودآوری که برای کمپانی دارا‌هستند , قیمت بیشتری نسبت به گروههای دیگه داشته باشند . برای مثال کسایی با توان خرید فراتر یا این که صنایعی که بیشتر از سایر از یک خدمت مشخص و معلوم استفاده می کنند . بعدا در این زمینه عمیقتر کلام خوا‌هیم کرد . 
دوم , با انتخاب قیمت نسبی این مخاطبها 
احتمالش کمه که کلیه این مخاطب هایی که در ابتدا گفته شد , بها اینو داشته باشند که در ملاحظات پباده سازی در لحاظ گرفته بشن . پس برای آغاز راجع به ارزشهای نسبی این مخاطبان شناسایی شده , برای کسب و فعالیت تحقیق نمائید . کدوم مجموعه از مخاطب , بیشترین سودآوری رو داره؟ 
احتمالا مهم‌ترین مخاطبان , بیشترین سودآوری رو نداشته باشند یا این که ممکن است تعدادشون نیز بیشتر از سایر نباشه . برای همین می بایست با مشتری مشورت کردن بشه . از سرمایه گذارها بخواهید توضیح تن فکر‌میکنند کدوم مدل از مخاطبها براشون مهمترند . احتمالا به نتایج ضد و نقیضی برسید , البته در‌صورتی‌که سود این مشاجره به سه یا این که چهار مجموعه رسیدید , کلیه این گروهها به یک میزان ارزشمندند . 
انگیزه این سطح اینه که مخاطبهاتونو بشناسید و مشاهده کنید کدوم تیم می بایست برای سازماندهی وبسایت و پباده سازی تجربه کاربری در راءس اعتنا باشند و بعداز اینها , مجموعه دوم چه کسایی میباشند . 
ساخت پروفایل مخاطب 
حال وقتشه که هر کاری تا درحال حاضر انجام دادیم رو کنار نیز بذاریم و با این داده ها , برای مخاطبانمون پروفایل صحیح کنیم . براین اساس , سازماندهی , شعارسازی , برندسازی و چه بسا صفحه آرایی با این پروفایل خیلی معمولی خیس خواهد بود . 
با اعتنا به این‌که مخاطبانمون از تعدادی مجموعه گوناگون می‌باشند , احتمال دارد از بخش ها و صنعت های مختلفی نیز باشند . این پروفایلها بایستی نیز شباهتها رو پوشش تن و نیز تفاوتها . یه پروفایل به درد بخور می بایست این مساله رو مشتمل بر بشه : 
هدف ها , نیز هدف ها خریدار و نیز هدف ها مخاطب . مخاطب دنبال چی میگرده و مشتری از مخاطب چی میخواد ( مراد از مشتری , رئیس شرکتی است که درخواست پباده سازی تارنما داده و خواسته از مخاطب , بازدیدکننده وبسایت است ) . 
مشترکات , چه عوامل مهمی بین گروهها و مخاطبها با نیز فرق دارن؟ در کنار مشترکات , تفاوتها رو نیز بررسی نمائید . معلوم کردن تفاوتها نشون میده در محتوا و شعارسازی , هنگام کلام با این مخاطب , چه حرفهایی رو نباید زد . 
بخشهای گران بها , آیا صنعت های , بخش ها یا این که گروههای خاصی از بین مخاطبان می‌باشند که رجوع سرمایه رو بیشتر کردند؟ اگه اینطوره , می بایست در پباده سازی محتوا و شعار بدین گروهها اعتنا ویژه ای بشه . 
اخلاق و رفتار فعلی , این مخاطبان اکنون چطور از وب سایت استفاده میکنند؟ روی وبسایت , کجا میخوان برن؟ دفعه اولیه چطوری وبسایت رو پیدا کردند؟ 
خوی ایده­آل : یه مخاطب اگه چطوری از سایت دیدن کنه ایده­آله؟ مشتری چطوری میتونه بیشتر از مخاطب سود ببره ( چه با سرویس ها رسانی خوب تر در وبسایت و چه با تعامل گوناگون ) ؟ 
هنگامی این پروفایلها بدون نقص شدند , دیگه نسبتاً مهیا ایم که طرح ریزی رو آغاز کنیم و اینترنت سایتی پباده سازی کنیم که بتونه نیازهای گروههای کثیری از مخاطبان گوناگون رو تأمین کنه . تنها یک تحقیق میمونه که می بایست قبلی از استارت انجام بدیم . 
تجزیه و آنالیز نقاط محل ورود 
موقع ساخت یه پباده سازی اینترنت و باصرفه سازی سایت برای کاربرهای متعدد , بایستی نقاط مختلفی که هر تیم مخاطب ازش وارد وبسایت گردیده اند رو پیدا نمایید . یک کدام از شایسته ترین روشهای سرویس ها رسانی به گروههای گوناگون اینه که برای هر مجموعه یک نقطه ورود غیروابسته ای در لحاظ بگیریم . با این عمل دیگه تجربه کاربری یا این که شعار تبلیغاتی فدا نمیشن . 
اینجا می بایست کانالهای ترافیک و نقاط ورود هر مجموعه مخاطب رو در وبسایت فعلی پیداکنیم . آیا مخاطبان ما از موتورهای کاوش عبارت خاصی یا این که نام اینترنت سایتمونو سرچ می کنند و از بین آیتم هایی که موتور کاوش ارائه میده روی وبسایت ما کلیک میکنند؟ آیا روی لینکی که در پستهای وبلاگها و اینترنت سایتهای دیگه نوشتیم کلیک میکنند؟ آیا از لینکهای کانال های مجازی وارد وبسایت میشن؟ آیا وارد برگه با اهمیت میشن یا این که میرن به صفحه ها فرود خاصی؟ با اعتنا به این که احتمال داره نقاط ثانویه ای نیز برای ورود وجود داشته باشه , ملاحظه کنید هر جور استفاده کننده چطوری قراره به وبسایت تجدید بنا شده دسترسی پیدا نمایند . توجه نمائید که صفحه ها ورود کاربرها حذف نشن یا این که تغییر تحول

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت: 15:31

8 مورد غافلگیر کننده در صنعت پباده سازی تارنما که هیچ شخصی در امر آن ها به شما هشدار نمی دهد
در 5 سال قبلی اینجانب در بازار  به گونه های مختلفی کار داشته ام , از مشتری گرفته تا طراح . که در کل سیر جالبی بود . در واقع کلیه موردها زیر را انجام داده ام : فعال در بخش فروش , بازاریابی دیجیتال , واحد پرداخت , معرفی مارک تجاری , ساخت و انتخاب محتوا و . . .

طراحی سایت در مشهد

اینک اینجانب در جایگاهی هستم که نسل آتی بازاریابان از اینجانب سوال می نمایند : ( قبلی از آنکه به‌این صنعت وارد گردید دوست داشتید چه مواقعی را می دانستید؟ ( اینجاست که با شوق و اشتیاق مضاعف دراین باره میتوانم حرف کنم و یا این که لیستی از ابزارهای SEO , نکات SEO و حقه های SEO ارائه دهم . چه بسا می‌توانم ارشادوراهنمایی بر تجارت اینترنتی را تولید کنم . البته این قابلیت نیست . کلیه مواقعی که تا به اینجا اشاره کردم تغییر‌و تحول خواهند نمود و به همین بهانه می‌خواهم واقع بین باشم . در اینجا مواقعی مطرح خواهم کرد که امید داشتم پیشین از ورود به دنیای پباده سازی آن‌ها‌را می دانستم .

در‌این مقاله از سلسله مقاله های پباده سازی تارنما که در کمپانی پباده سازی تارنما اطلس اینترنت برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده شده‌است قصد داریم تا شما‌را با این ترفندهای پباده سازی وبسایت و همینطور با صرفه سازی وبسایت آشنا نماییم تا در غایت در آتی شغلی خویش موفقیت هایی را داشته باشید .


1 – وای خدای اینجانب , چقدر لغت ها مختصر شده ( Buzzword ) موجود هست

در حقیقت همگی جا میباشند .

مثال ای از اظهارات : ( درود Jeff , یک دقیقه وقت داری که به شما ابزار نو SaaS که به ما قابلیت و امکان نشانه گیری سرویس ها قیمت افزوده برای تصمیم گیرندگان بازار اینترنتی CRM برای هدف ها جمعیتی را معرفی کنم؟ بعلاوه ما نیاز داریم تا درخواست های عظیم خویش را در سمت کمپین پست الکرونیکی جاری کنیم . و نشان دهنده این مسئله است که دست‌کم 20 درصد اخذ کنندگان پست الکرونیکی به‌این سمت روانه میشوند که قابلیت بررسی درخواست های آنان بصورت آفلاین آماده شده و انجام این مورد ها بر عهده Erica که مدیریت ارتباطات ماست , میباشد . آیا شما اعداد KPI مرتبط با نهایی ماه را دارید؟ ما بایستی ROI کمپین رسانه های پرداختیمان را نشان داده و آنرا با یافته هایمان برای نهایی QTR مقایسه کنیم . اینها پارامترهایی در بازاریابی ابری بودند . خدای اینجانب , مغزم هنگ کرد . (


2 – خدای اینجانب , یک ابراز دیگر؟

در اولِ کارتان , به‌این سود می رسید که تعقیب کردن همگی چیز بصورت آنلاین مضاعف حتمی است . و این از نگاه اینجانب بی سابقه است .

شما کارمند خیر می‌باشید و تشخیص می دهید که کمپانی شما می بایست در Twitter حضور داشته باشد . پس در توییتر نام نویسی میکنید . بعد از آن چندین مقاله خوانده و معیارهایی را دنبال می‌کنید و به‌این سود می رسید که نیاز به ابزاری در این باره دارید , پس Buffer را می‌یابید و آنگاه Tweetdeck . . . آنگاه در سمت Hootsuite رفته و یک دفعه به‌این نقطه می رسید که اکانت Hubspot شما این خصوصیات را داراست . ولی بیشتر از اینها نیز موجود است . حیث شما در باب میزان گیری تعداد موردها به اشتراک نهاده شده اجتماعی چیست؟ به حیث اینجانب Buzzsumo یا این که چه بسا Klear ؟ Topsy چه بسا خوب تر است , وای خدای اینجانب Radian6 عالیه . و یا این که احتمال دارد Twitter Analytics؟ شما به جستجوی خویش ادامه می دهید تا به Must - Have که بیشتراز 50 ابزار رابطه اجتماعی دارااست , برسید . ولی هنوز آنچه که بایستی را انجام نداده اید . شما Product Hunt که مکانی برای پر رنگ نمودن تمای ابزارهای نو است را یافته اید . کماکان به جستجوی خویش ادامه می دهید و ابزارهایی برای بازاریابان ( بیشتراز 35 مورد ) , برای نویسندگان ( بیش تر از 30 مورد ) , برای Startup ( بیشتراز 40 مورد ) . . . و این مسئله ادامه خواهد داشت .


3 – شما یک کارفرمایید , این خیلی عالیه

اشخاص و شخصیت هایی که شما در ناحیه پباده سازی تارنما می بایست با آن ها رمز و فعالیت دارید اشخاصی محکم و مشقت بار می‌باشند و شاید کمپانی شما تا حدودی نبود داشته باشد , از طرفی آن ها هم احتمال دارد به شما نیاز داشته باشند . بعداز این قضیه استقبال نموده تا بتوانید به کسب و فعالیت خویش رونق دهید .

او‌لین برخورد شما با مشتری احتمالا به‌این صورت باشد :

شما : ( نرم افزار مورد‌علاقه شما چیست؟ ( مشتری : ( عالی , می خواهم نظیر Viber , Tango و یا این که WhatsApp باشد , اما به همراه یک کانال اجتماعی همانند Facebook و خدمت Video همانند Youtube . ولی بایستی دارنده شکلک ها ( emojis ) هم باشد . و یوزرها می بایست بتوانند ایده ها خویش را بصورت ناشناس ارسال کنند که ولی پس از 16 ثانیه این قضیه ناپدید گردد . ( شما : ( اوکی , تمام مورد ها درخواستی شما در نرم افزار های دیگر هم وجود دارد , البته چه چیزی ایده شما‌را منصحر بفرد می کند؟ ( مشنری : ( تا 20 سال آتی نمی توانم دراین مورد چیزی بیان‌کنم و می بایست شتاب کنیم . اما از این بابت نگرانم که ایده اینجانب به وسیله کمپانی دیگری به سرقت برود ( شما : ( آیا ایده ای در امر platform ای که قرار است بر روی آن این نرم افزار اجرا شود دارید؟ ( مشتری : ( هیچ ایده ای در این زمینه ندارم البته مطالب متعددی راجع به Mark Zuckerberg و Steve Jobs خوانده ام و نمی‌خواهم بیان‌کنم که همانند آنان هستم البته ایده ای گوناگون و منحصر به فرد بفرد دارم . و نمی دانم که می بایست از کجا آغاز کنم و به همین علت به امداد شما نیاز دارم . ( شما : ( اوکی , انجام این پروژه بها بالایی دارااست , شما رغبت دارید برای آن چقدر هزینه نمایید؟ ( مشتری : ( دارایی اینجانب 2237 دلار است . و پس از قرار اعطا کرد برای خدمت هایی که ارائه می دهید می‌توانم 0 . 5 درصد کمپانی را به اسم شما بزنم , زیرا اینجانب صاحب کار هستم . (


4 – چه تعداد حریف کاری دارید؟

شما پا به میدان کمپین بازاریابی نهاده اید , این خوب است ولی متاسفانه به‌این فیض رسیده اید که آنگونه که می بایست و احتمال دارد پیروز نبوده اید . خواسته این است که انگیزه شما پباده سازی تارنما و نرم افزار بصورت هم‌زمان نبوده است . به همین جهت از Google طلب استمداد مینمایید و مورد ها زیر را در شهر خویش کاوش میکنید : app developer , موسسه ها طراح وب سایت و یا این که چه بسا شایسته ترین موسسه ها فعال در این مورد . پس از یک سری ثانیه Google نتایج را به شما اعلام می کند و . . . مشاهده ی فرمائید که رقبا در کلیه جا حضور دارا‌هستند .

در امریکا بیش تر از 150 , 898 کمپانی که دراین باره کار می نمایند موجود است . همینطور کمپانی هایی کانادایی , هندی و انگلیسی هم در‌این میدان وجود دارا‌هستند , و به دلیل گستره ارتباطات مدرن آنان هم در زمره رقبای شما جای می‌گیرند . به همین منظور احتمال دارد که شما در تجارت خویش پیروز نباشید و از بازار جانور به نفع موسسات اروپای شرقی کنار گیری نمائید . اما اشاره به‌این این داستان نیز خالی از لطف نیست که همه این موسسه شرکت های آن خدماتی را که شما ارائه می دهید , را ندارند اما تعداد متعددی از آن‌ها دقیقا سرویس ها شبیه شمارا ارائه می دهند .


5 - شما تمامی رشته حریفید ؟ می‌توانم قسم بخورم که شما یک ستاره راک می باشید

همان گونه که در درحال حاضر پیشروی در فن خویش در بازاریابی زیر اینترنت میباشید از شما مراد می‌شود که در کنفرانسهای مربوط به این مورد کمپانی کنید . اینجانب به شما توصیه میکنم که کمپانی فرمایید , چون تجربه ای خوب برای شماست . در حقیقت صدها کنفرانس دراین مورد موجود هست . شما درگیر به دعوا و بررسی راجع‌به BlogHer می‌باشید ( یک گزینش مشقت بار که می بایست iRetreat , FitBloggin و UnGagged را نیز در لحاظ بگیرید ) و فراهم ملاقات با رقبا در چنین فضاهایی میباشید .

آن‌ها با تیتر هایی همانند مورد ها زیر درین جلسه ها حضور می‌یابند : رسانه های اجتماعی فوق العاده , رویش اجتماعی هکر , معماری سبک اشتراک اجتماعی , ابتکار کننده ایده , ستاره راک رسانه های دیجیتال , آگهی محتوا و مهندسی معمولی .


6 – این وب لاگ در درحال حاضر ویروسی شدن است و از این بابت ناراضی هستم

بعداز گذشت مدتی متوجه خواهید شد که SEOچگونه فعالیت می نماید و چه قسمی از مطالب مطلوب میباشند و یا این که این‌که یوزرها تارنما چه می‌خواهند . تا آن زمان محتویات شما موقعیت جالبی ندارند . امیدوار باشید که مطالب خوب درین بین خویش را نشان خواهند بخشید ولی نیازمند بررسی هایی بوده و ممکن است بایستی نسبت به ارتقاء یابند .

همواره وبلاگ های عالی در این مورد را دنبال کرده و مطالب آنان را بررسی نمائید .


7 – اطلاع نداشتم که Spam folder اینجانب مالامال شده‌است

به محض آنکه دست به فعالیت می‌شوید موفقیت هایی را مشاهده مینمایید که‌این به معنای جايگاه وبسایت شما در Google و روان شدن یوزرها به تارنما شماست . به شما تهنیت می‌گوییم . کادو شما : اسپم هایی است برای کمپانی شما .

در اینجا مواقعی وجود دارا‌هستند که انسانها برای یافتن وبسایت ها و شرکتهای حاضرند برایشان هزینه نمایند ( AKA SPAM - town ) . اما اینجانب درین مقاله صرفا به یکی آن ها اشاره کردم . همگی ابزارهایی که از آنان سود می‌برید را به خاطر بسپارید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 487 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1396 ساعت: 18:51

خویش نیاز به ساخت جداول واکنشگرا جهت وارد سازی یکسری داده ها را دارید . در‌این مدل مورد ها احتمال دارد روش های زیادی به ذهنیت شما خطور نماید که یک کدام از آنان احتمالا استفاده از پلاگین های کاربردی ساخت جداول واکنشگرا باشد .
درین مواقع داشتن یک پلاگین ماهر برای انجام چنین عملی یک نیاز برای شما به حساب میاید . پلاگین ای که بتوانید به راحتی جداول عکس العمل گرا در وردپرس را تولید فرمایید . عکس العمل گرایی آن از این رو دارای اهمیت است چون مطلوب با پباده سازی مدرن است .
درین متن همیار وردپرس قصد داریم تا پلاگین ای ماهر و عکس العمل گرا را به شما معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید…
جداول واکنشگرا در وردپرس

همه آنچه برای نمایش جداول واکنشگرا در وردپرس میخواهید از روش پیکربندی پلاگین انجام می‌شود و بعد با شورت کد متبوع آن را در هر بخشی از تارنما که بخواهید میتوانید به نمایش بگذارید .
تولید جداول واکنشگرا با Data Tables Generator by Supsystic

Data Tables Generator by Supsystic - جداول عکس العمل گرا در وردپرس
آغاز عمل

برای استارت فعالیت ابتدا پلاگین را اخذ نموده و از بخش پلاگین های وبسایت خویش آن را نصب فرمائید . پس از نصب این پلاگین در بخش پیکربندی پیشخوان تارنما وردپرسی گزیده با تیتر Tables by Supsystic برای ساخت جداول واکنشگرا در وردپرس ایجاد شده است .

add table - جداول واکنشگرا در وردپرس

بر روی مورد ی Add Table کلیک نمائید تا او‌لین جدول واکنشگرا را تولید کنیم .
Add table

build table - جداول واکنشگرا در وردپرس

پس از کلیک با یک پنجره پاپ آپ که در تصویر بالا می‌بینید , مواجه می‌شوید ;
ابتدا در فیلد اولیه یک تیتر برای جدول خویش بنویسید , آن گاه در دو فیلد بعدی به ترتیب تعداد سطر ها و تعداد ستون های جدول را انتخاب فرمائید و در غایت create را جهت ساخت جدول کلیک فرمائید .
پیکربندی اساسی

general settings - جداول واکنشگرا در وردپرس

بعداز تولید جدول به پیکربندی مرتبط با جدول خویش می‌روید که شبیه تصویر بالا میباشد . هر قسمت را به طور منقطع بررسی میکنیم!
setting1 - جداول واکنشگرا در وردپرس

در نصیب بالایی با آیتم های سمت راست می‌توانید جدول خویش را ذخیره , تکرار , ایمپورت و حذف نمائید .
در نصیب بالا سمت چپ نیز میتوانید شورت کد جدول را ببینید و آن را در برگه/نوشته وب سایت خویش وارد و جداول واکنشگرا در وردپرس را در خروجی ملاحظه کنید .
در بخش زیرین نیز تب های پیکربندی پلاگین را مشاهده میکنید که ابتدا به معرفی بخش settings می‌پردازیم .
Settings

تب settings خویش چندین تب زیر گروه ی دیگر داراست :
تب Main

main - جداول واکنشگرا در وردپرس

Caption : با فعال کردن آن تیتر جدول برفراز آن نمایش داده می گردد .
Description : یک توضیح برای جدول می‌توانید داشته باشید .
Header : میتوانید هدر جدول را با فعال کردن این آیتم نمایش دهید .
Footer : میتوانید هدر را با فعال کردن آن در فوتر نیز نمایش دهید .
Auto Index : سطر ها را برای شما اینکدس گذاری می نماید که می‌توانید با آیتم های آن تهیه فرمائید که یک ستون غیر وابسته را برای ایندکس گذاری داشته باشد یا این که به عبارتی ستون اولیه را بگیرد ( این مورد را تعیین نکنید زیرا از او‌لین ستون دارای اهمیت شما استفاده می نماید ) و یا این که این که به عبارتی ستونی که شما می سازید را نمایش دهد .

تب Design

design - جداول واکنشگرا در وردپرس

Borders : برای جدول شما کناره ساخت می نماید .
Compact : جدول را کامپکت می نماید یعنی فشرده می نماید ( شاید پاره ای از جدول با این عمل غیر قابل نمایش شود! ) .
Highliting : با بردن موشواره بر روی سطر ها آن سطر هایلایت میشود .
Responsive Mode : این آیتم را بر روی standard responsive mode قرار دهید تا بصورت استاندارد با مانیتور های گوناگون به صدق نشان داده شود .

تب Features

features - جداول واکنشگرا در وردپرس

این نصیب نیز پیکربندی فرعی را در بر دارااست همانند پهنا خودکار , نظم دهی , ساخت جعبه کاوش , کاوش و سازمان دهی مبنی بر , نمایش/عدم نمایش جدول های خالی و…

نکته : آیتم تولید جعبه کاوش را ما فعال کردیم و در خروجی با نیز مشاهده میکنیم , این جعبه کاوش بصورت ایجکس میباشد و از باطن به عبارتی جدول کاوش را انجام می دهد!

باقی آیتم ها برای ورژن ی پرمیوم می باشد!
تب Language and text

language and text - جداول واکنشگرا در وردپرس

برای این‌که نمایش خروجی شما بصورت راست چین ( برای ما پارسی زبانان ) باشد از بخش Language لهجه را برابر Persion قرار دهید .
از بخش سمت چپ این تب نیز می‌توانید نوشته های پیش فرض را برای مورد های معلوم تغییر‌و تحول دهید .
بخش حساس فعالیت Editor

editor - جداول واکنشگرا در وردپرس

همانگونه که در تصویر بالا به چشم می‌خورد یک جداول واکنشگرا در وردپرس را با ویرایشگر ماهر جانور درین پلاگین ساخت کردیم .
شما هم می‌توانید به راحتی روی جزء جدول که میخواهید داخل آن چیزی بنویسید دوبار کلیک فرمایید و نوشته متبوع خویش را بنویسید و آنگاه از منوی ویرایشگر آن را بازنویسی فرمایید .طراحی سایت در مشهد

کلیه آنچه درباره با پیکربندی این پلاگین موردنیاز شما دوستان عزیز بود را پهنا کردیم و هم اکنون میتوانید سود ی عمل را در خروجی ملاحظه کنید .
ولی ابتدا می بایست شورت کد متبوع مرتبط با جدول خودمان را در برگه/ متن اسکن کنیم .

copy shortcode - جداول واکنشگرا در وردپرس

هم اکنون می‌توانیم فیض را در خروجی مشاهده کنیم .

result table - جداول واکنشگرا در وردپرس

جعبه کاوش , تیتر , توضیح و سپس جداول واکنشگرا در وردپرس که تولید کردیم به صورت بالا تولید شدند .

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 533 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 17:12

کیف اداری

زیاد سخت نگیرید . لازم نیست انتخاب یک کیف چرم دوشی اسپرت برای آقایان فعالیت پیچیده ای باشد . در اینجا به مواردی اشاره می‌کنیم که هنگام انتخاب چنین کیفی برای خودتان یا این که برای یک آقا می بایست در نظر داشته باشید .

کیف دوشی

چگونگی درست کردن کیف کیفیت آن را نشان می‌دهد . کیفیت محصول یکی از اولین مواردی است که بایستی با دقت مورد توجه قرار دهید , چون به شما کمک می نماید تا متوجه گردید کیفتان چه بازه زمانی دوام خواهد آورد . کیف های چرم دوشی اسپرتی که به طور انبوه ساخت میگردند , هر چقدر هم که برای آنان هزینه کرده باشید , برهه زمانی زیادی دوام نخواهند آورد . منظور از روش ها و اشکال چرمی که برای ساخت انبوه این نوع کیف ها استفاده میگردند آن است که رضایت مشتریان را برای کوتاه مدت برآورده نماید . اصلا مهم نیست که چقدر امکان دارد یک کیف چرم دوشی اسپرت عالی و خوب به لحاظ رسد , این کیف برای استفادۀ طولانی بازه زمانی درست نشده است . یک کیف چرم دوشی اسپرت قادر است چندین سال دوام بیاورد , چه بسا به میزان ای که آن را به فرزند خویش بدهید , ولی می بایست کیفی را بیابید که یک استاد کار چرم با استفاده از روش های سنتی این صنعت آن را درست نموده باشد . شما می‌توانید مطمئن باشید که چنین کیفی با دست و با استفاده ازابزارهای سنتی مثل درفش , دستگاه دوخت چرم , شیارزن چرم , سمبه و غیره درست می گردد . شما می بایست بگردید و جایی را پیدا کنید که کیف های چرم دست دوز میفروشند . به جستجویتان ادامه دهید , زیرا هنوز هم این مدل مکان ها وجود دارند . وب سایت هایی نیز در اینترنت یافت می‌شوند که کیف های چرم دست دوز میفروشند .

 

هر مدل چرمی با کیفیت و ظاهر خاص خودش میتواند چشمگیر و خوشگل باشد , اما این هم بستگی به فردی دارد که میخواهد به شما یک کیف چرم دوشی اسپرت مردانه بفروشد . کیف هایی را می توان یافت که با چرم های دیدنی و تعجب آور ای مثل چرم کروکودیل و دیگر خزندگان ساخته شده اند , ولی شایع ترین اشکال چرم , چرم گوساله و گاو و شتر میباشند . مارکی را پیدا کنید که مطمئن می باشید کیف دوشی اسپرت مردانه را با چرم طبیعی درست می نماید . آنچه که سبب ساز ویژگی ویژۀ چنین کیف هایی می‌شود عیوب کم اهمیت و ناچیز سطح چرم است . این عیوب سبب ساز می گردند که به مرور با استفاده از کیف , چرم تیره تر شده و زیبایی کیف با کهنه شدن کماکان حفط شود . احتمال دارد چرم دوباره ساخته ( از ترکیب کردن الیاف چرم با مواد دیگر به دست می‌آید ) یا این که تولیدات کوچکی که با خرده های چرم درست می‌شوند , هنوز نیز چرم باشند , ولی دوام زیادی ندارند , زمانی که کهنه می گردند به زیبایی چرم طبیعی باقی نمی مانند , و بدین ترتیب می بایست از خریدن آن ها اجتناب کرد . اطمینان حاصل نمائید که کیف را از جایی می‌خرید که آن را با چرم واقعی درست نموده باشد , زیرا تعداد جاهایی که چرم مصنوعی را به جای چرم ارگانیک میفروشند در حال افزایش است . توجه داشته باشید تا محصولی که گزینش می‌کنید صرفا از چرم گوساله یا این که گاو یا شتر باشد .

چگونگی گزینش یک کیف چرم دوشی اسپرت

انتخاب مدل دلخواه کیف چرمی مهم است , زیرا در شرایطی‌که مطابق کاربرد مورد نظرتان نباشد , احتمالاً زیاد از آن استفاده نخواهید کرد . چنانچه به شیوۀ زندگی خویش و کیف هایی که قبلاً استفاده نموده اید , فکر کنید , به شما کمک خواهد کرد تا روش صحیحی را برای خریدتان در پیش بگیرید . دسته کیفی را در نظر بگیرید که مطلوب چنین شیوۀ زندگی باشد . آیا یادتان میماند که از کیف چرم دوشی اسپرت خویش نگهداری کرده و آن را مرتب پاک کنید؟ همان گونه که شما به تمیز کاری و بهداشت فردی نیاز دارید , یک کیف چرم دوشی اسپرت نیز به همین اندازه توجه لازم دارد . چرم با گذشت زمان بهتر می‌شود و می بایست خوب به آن توجه کرد و از آن محافظت نمود . مثلا , شما بایستی به منظور حفاظت از چرم از موادی مثل واکس ها , لوسیون ها و یا این که روغن ها به صورت منظم استفاده فرمائید , و هر زمان لکه ای روی چرم پدید آمد , فورا آن را تمیز کنید . در شرایطی‌که از کیفتان مراقبت نکنید , اهمیت ندارد که یک استادکار چقدر آن را عالی و خوب درست کرده و کیفیت چرم به کار رفته چه باشد , قدمت کیف کوتاه شده و دوام چندانی نخواهد آورد .

 

خوب به این این قضیه تصور کنید که کیف را برای چه منظوری می‌خواهید استفاده نمائید . آیا قصد این را دارید که اشیای بزرگ و سنگین وزن با آن حمل کنید؟ آیا هر روز از آن استفاده خواهید کرد؟ اطمینان حاصل فرمایید که کیف انتخابی شما مناسب باشد . به عنوان مثال , در‌حالتی که یک کامپیوتر همراه دارید , کیفی را انتخاب نمائید که جای قابل قبولی برای دستگاه شما داشته باشد تا به آن آسیب نرسد . چنانچه اکثر وقت ها به سفر میروید , کیفی را بخرید که حمل آن برایتان راحت باشد . در غیر این صورت آن را با خویش نمی برید و در منزل می‌گذارید , و این چه منفعت ای خواهد داشت؟

 

معمولاً از چه مدی پیروی می کنید؟ آیا شما از آن نوع کسانی میباشید که از سبک های مد جسورانه پیروی می نماید , یا یک کیف معمولی و شیک را می پسندد؟ شما میتوانید کیف های چرم دوشی اسپرت را در گونه ها , رنگ ها و شکل - های متعدد بیابید , که ولی این بستگی به برند آن دارااست . آیا کیفی با رنگ های پر زرق و برق و نقش هایی غیر معمول دلتان می‌خواهد که هر کسی نداشته باشد یا این که دنبال کیفی شیک وکلاسیک میگردید که هیچگاه از مد نمی افتد؟ در حالتی‌که جستجو کنید , بالاخره کیفی را می‌یابید که دلخواه شما بوده و در عین حال استادانه تشکیل شده و دارای کیفیت باشد .

مسئلۀ قیمت

 

قضیه ای بسیار مهم درتصمیم گیری و خرید کیف آن است که توجه داشته باشید در‌حالتی که یک کیف چرم دوشی اسپرت ارزان قیمت خریداری فرمائید , کیفی کم دوام خریده اید . گول قیمت خوب را نخورید . کیف های ارزان دست دوز نیستند و یک استاد کار آنان‌را درست نکرده است , و احتمالاً چرم با کیفیتی برای آن استفاده نشده و عمر کوتاهی خواهند داشت . ضروری نیست که مبلغ زیادی بابت یک کیف چرم دوشی اسپرت مردانه بپردازید , ولی در خصوص مارک هایی که ارزش های پایینی را عرضه می کنند , هوشیار باشید . هیچ سحر و جادویی در فعالیت نیست , کیفیت کیفی که میخرید مطابق مبلغی است که بابت آن داده اید .

 

 
معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 471 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396 ساعت: 14:09

آموزش دریافت گیفت کارت مجانی

بسیاری از شما کاربران در بعضی از مواقع به دنبال خرید مستقیم از AppStore بوده اید اما به دلیل نداشتن اعتبار، منصرف شده اید. برای افزایش اعتبار باید Gift Card های آیتونز خریداری کنید اما با قیمت مضحک دلار، خرید کارتهای آیتونز عاقلانه نیست. از این رو امروز در کافه اپل به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با دانلود اپلیکیشن، امتیاز کسب کنید و با امتیازهای کسب شده، کارت های اعتباری نظیر iTunes Gift Card, Amazon Card و غیره خریداری کنید.

برای شروع کافی است از طریق مرورگر سافاری دیوایس خود وارد لینک زیر شوید. پس از ورود به لینک زیر، سایت Free My Apps از شما درخواست نصب Profile روی دیوایس را می کند که با مشاهده این پیغام، به صورت خودکار وارد صفحه Profile دیوایس خود می شوید. پس از ورود، روی Install بزنید تا پروفایل به درستی نصب گردد. حال شما مجوز ورود، دریافت اپلیکیشن، کسب امتیاز و خرید گیفت کارت را کسب کرده اید.

روش کار با این برنامه بسیار ساده است. برنامه را اجرا کرده و از لیست اپلیکیشن هایی که معرفی شده یکی را انتخاب نموده و نصب نمایید. در واقع با کلیک بر روی نام هر اپلیکیشنی صفحه جدید برای انتقال شما به آیتونز گوشی نمایان می شود که با تایید آن به آیتونز گوشی منتقل خواهید شد و از طریق آیتونز می توانید آن اپلیکیشن را بر روی دیوایس خود نصب نمایید. پس از اتمام نصب اپلیکیشن را اجرا نموده و برای لحظاتی (30 ثانیه) در محیط اپلیکیشن بمانید. سپس می توانید از برنامه خارج شوید.
حال دوباره به اپلیکیشن یا سایت Free My Apps بازگشته و حساب خود را چک نمایید. امتیاز اپلیکیشن مورد نظر به حساب شما افزوده شده است. به همین راحتی!

خرید گیفت کارت

فروشگاه خرید گیفت کارت و اپل آیدی معتبر

در این سایت هر 300 امتیاز معادل 1 دلار محاسبه می شود. یعنی در واقع شما با وارد شدن به برنامه و نصب چند اپلیکیشن قادر خواهید بود امتیاز خود را به گیفت کارت تبدیل کنید.
تبدیل امتیازات به گیفت کارت نیز بسیار ساده است. کافی است که گزینه Redeem را در بالای صفحه انتخاب کنید تا وارد صفحه هدایا شوید. سپس می توانید از بین هدایای مختلف هر کدام را که مایل بودید انتخاب کرده و امتیاز خود را به آن تبدیل کنید. برای مثال با 3000 امتیار بدست آمده، تبدیل به یک گیفت کارت 10 دلاری آیتونز می شود. 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 466 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396 ساعت: 13:43

خرید گوشت قرمز

 


۱ . 
انرژی بالا (هر ۱۰۰ گرم گوشت، ۲۰۶ کیلوکالری دارد) 
از مزایای گوشت گوسفند می‌توان به مالامال انرژی بودن آن اشاره کرد . کبد گوسفند از پاراگراف قسمت‌های مالامال انرژی آن هست . این زمینه را می‌توان در محتوای کالری نیز مشاهده کرد . هر ۱۰۰ گرم گوشت گوسفند دربردارنده ۲۰۶ کیلو کالری می باشد . دقت داشته باشید که هر آدم بالغ به طور تقریبی به ۲۰۰۰ کالری نیاز دارد . مصرف کالری می‌تواند در فعالیت‌های روزانه، استقامت بالا و کاهش خستگی هنگام کار بدنی به کمکتان بیاید . 

۲ . پروتئین بالا (هر ۱۰۰ گرم گوشت، ۱۷ .۱ 
گرم پرتئین دارد) 
این راز دوچندان مهمی نیست، گوشت حیواناتی چون گاو و گوسفند دارنده پروتئین بالایی می باشند که برای تن فراوان اثرگذار هست . هر ۱۰۰ گرم گوشت گوسفند دارای ۱۷ .۱ گرم پروتئین هست . این اندازه پروتئین برای کسانی که میخواهند بدن ماهیچه‌ای داشته باشند، بسیار به فعالیت میاید . از مزایای پروتئین در تن می‌توان به ایجاد و ارتقا جمع عضلانی، اتصال چربی، هضم غذا، تولید اقتدار و انرژی در بدن اشاره کرد . 

بخش اعظم 
بخوانید: افراد چاق از این دسته گوشت به کارگیری کنند 

۳ . 
کلسیم بالا (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۱۰ میلی گرم کلسیم دارد) 
یکی دیگر از مزایای گوشت گوسفند، وجود کلسیم در آن می باشد که برای تن فراوان حتمی و موءثر می باشد . وجود کلسیم در گوشت گوسفند به نگهداری سلامت استخوان، تقویت استخوان‌ها، جلوگیری از اختلالات و ناهنجاری‌های استخوانی کمک می‌نماید . مقدار کلسیم در هر ۱۰۰ گرم گوشت گوسفند ۱۰ میلی‌گرم می‌باشد . 

۴ . فسفر (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۱ .۹۱ 
میلی گرم فسفر دارد) 
گوشت گوسفند هم دارنده اندازه متعددی فسفر است . صحیح نظیر کلسیم، محتوای فسفر در گوشت گوسفند، مضاعف مفید بوده و برای سلامتی، به خصوص سلامت سازی استخوان و خودداری از پوکی استخوان فراوان موثر هست . میزان ۱ .۹۱ میلی گرم فسفر در هر ۱۰۰ گرم گوشت می‌تواند نیاز بدنتان به فسفر را تامین کند . 

۸ 
خواص باورنکردنی گوشت گوسفند برای تن درستی ۵ . ویتامین B۱ (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۰ .۵۱ 
میلی گرم ویتامین B۱ دارد) 
چه کسی میگوید که ویتامین در گوشت قرمز وجود ندارد؟ ما بایستی بدانیم که گوشت گوسفند دارای میزان قابل توجه‌ای از ویتامین B به خصوص ویتامین B۱ میباشد . از ۱۰۰ گرم گوشت گوسفندی که مسئله آزمایش قرار گرفته، اندازه ۰/۱۵ ویتامین B۱ کشف شده می باشد . البته درست هست که این میزان میزان خیلی یه خرده هست . با این درحال حاضر ویتامین B۱ مو جود در گوشت گوسفند فراوان اثرگذار است، این ویتامین به پروسه اکسیداسیون، ارتقا انرژی در بدن، حفظ انعطاف پذیری، بالا بردن استقامت بدن، همینطور از پوسته پوسته و خشک شدن پوست جلو گیری می کند . 

۸ . سلنیوم (هر ۱۰۰ گرم گوشت ۷ .۰ 
میلی گرم سلنیوم دارد) 
گوشت‌های قرمز‌رنگ به خصوص گوشت گوسفند دربردارنده سلنیوم هستند . سلنیوم مو جود در گوشت گوسفند می‌تواند به ساخت آنتی اکسیدان‌های اثر گذار در بدن کمک نماید . با وجود سلنیوم در گوشت گوسفند تن می‌توان به مبارزه با رادیکال‌های آزاد بپردازد و همچنین بدن بشر را از خطر ابتلا به بیماری‌های مختص حفظ نماید . با وجود سلنیوم در بدن پوستی خوبتر و اندامی تندرست تری خواهیم داشت . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 305 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396 ساعت: 13:35